قیمت روز طلا 15 تیر 1402/ چسبیدن نرخ سکه در کانال 28 میلیونی!

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 900 تومان بالا رفت و به مرز 2 میلیون و 381 هزار و 600 تومانی رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 68 هزار تومان بیشتر شد و در محدوده 28 میلیون و 901 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دیروز 0.11 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 917 دلاری رسید. اقدام بانک‌های مرکزی در سراسر جهان سرمایه گذاران طلای جهانی را شوکه و این بازار را غافلگیر کرد. براساس آخرین اخبار و اطلاعات، بانک‌های مرکزی سراسر جهان در ماه ژوئن بیشترین میزان افزایش نرخ بهره ماهانه را داشتند و این اقدام باعث شد تا قیمت طلای جهانی یک پله دیگر عقب نشینی داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امکان نوسان نرخ سکه وجود دارد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 30 هزار تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 15 میلیون و 680 هزار تومانی رسید. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 30 هزار تومان دیگر بالا رفت و در محدوده 10 میلیون و 680 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دیروز تنها 5 هزار تومان صعود داشت و 6 میلیون و 385 هزار تومان خرید و فروش شد.

امروز رشد قیمت سکه چندان زیاد نبود و جذابیت خاصی برای سرمایه گذاران این فلزگرانبها نداشت. در واقع این بخش در ثبات نسبی قرار دارد. اما فعالان بازار سکه معتقدند که به زودی این بخش تکان خواهد خورد. در واقع این افراد باور دارند که نشست شورای امنیت درباره قطعنامه 2 هزار و 231 و ایران روی بازار ارز و به تبع آن بازار سکه اثر زیادی باقی خواهد گذاشت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 15 تیر 1402/ چسبیدن نرخ سکه در کانال 28 میلیونی!

  1. یوسف جباری گفته:

    خدا کنه هر روز بیاد پایین تا اونایی که دارن مهریه میدن یکم از بارشون کم تر شه خیلی ها هستن به ناحق گرفتار مهریه شدن

  2. امیرعلی ستوده گفته:

    والا خدا کنه بیاد پایین تر من تازه ازدواج کردم و میخوام طلا بگیرم واقعا قیمت ها کمر شکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز