قیمت روز طلا 19 تیر 1402/ نرخ سکه از میانه کانال 28 میلیونی عقب تر رفت

طلا کاماپرس

طلا و سکه از نزول قیمت دست نکشیده‌اند. امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 8 هزار و 700 تومان کم شد و به مرز 2 میلیون و 349 هزار و 100 تومان رسید. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 231 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 28 میلیون و 301 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به دو روز قبل هیچ گونه تغییری نداشت و در همان محدوده هزار و 924 دلاری معامله شد. همچنان شرایط بازار طلای جهانی نوسانی است و مردم منتظر هستند تصمیم فدرال رزرو را درباره نرخ بهره بشوند. برخی معتقدند که فدرال رزرو باز هم طی جلسات آینده نرخ بهره را افزایش خواهد داد و این موضوع باعث کاهش دوباره نرخ طلا خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تداوم کاهش نرخ سکه و طلا و رکود بازار

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز قبل 150 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 15 میلیون و 350 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه نیز در مقایسه با روز گذشته 150 هزار تومان کم شد و به مرز 10 میلیون و 350 هزار تومانی رسید. قیمت سکه گرمی نیز نسبت به دیروز 100 هزار تومان نزول داشت و 6 میلیون و 300 هزار تومان خرید و فروش شد.

شریبانی، رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز نرخ اونس تغییر خاصی نداشت، اما همچنان قیمت سکه و طلای بازار داخلی نزول پیدا کرد. به گفته شریبانی، کاهش نرخ ارز و تقاضا باعث شده تا قیمت طلا و سکه همچنان در مدار کاهشی حرکت کند. این مقام مسئول اعلام کرده که همچنین در روزهای اخیر رکود در بازار طلا تشدید شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت روز طلا 19 تیر 1402/ نرخ سکه از میانه کانال 28 میلیونی عقب تر رفت

  1. سحر امیدی گفته:

    من هی دارم کامنت میذارم الان طلا بخرید چون داره قیمتش میاد پایین ولی همه دارن نی فروشن متاسفانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز