قیمت شاهین سایپا 160 میلیون تومان است؟

با اظهارات اخیر یک مقام مسئول در سایپا این گمانه زنی تقویت شده است که که قیمت شاهین ، جدیدترین خودروی معرفی شده از سوی شرکت سایپا، نهایتا حدود ۱۶۰ میلیون تومان باشد.

به گزارش کاماپرس، اواسط خرداد سالجاری برای نخستین بار محصول شاهین در طرح پیش فروش گروه خودروسازی سایپا، به فروش گذاشته شد، درباره قیمت این محصول، حرف و حدیث بسیار است و سایپا هم تا به حال در این مورد اظهار نظر قطعی نکرده است، اما به طور قطع شاهین گران‌ترین محصول داخلی تولیدی این شرکت خواهد بود.
قائم مقام مدیر گروه خودرو سازی سایپا در حوزه فروش، درباره جدیدترین محصول سایپا می گوید: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده شاهین در موعد مقرر یعنی زمستان امسال وارد بازار می‌شود.
مجید باقری خوزانی می افزاید: کسانی که برای دریافت این خودرو ثبت نام کرده اند می‌توانند محصول خود را در موعد مقرر دریافت کنند.
به گفته او، شاهین روی پلتفرم اختصاصی گروه سایپا طرحی شده است و یک خودروی کاملا ًداخلی است و استقبال خوبی در مرحله پیش فروش از محصول شاهین شده، است، باتوجه به اینکه هنوز قیمت نهایی شاهین را از شورای رقابت دریافت نکردیم بعد از مشخص شدن قیمت و تیپ بندی؛ شاهین عرضه می شود.

مبلغ پیش فروش معمولا 50 درصد قیمت نهایی است

باقری در مصاحبه با صدا وسیما اظهار می کند: کسانی که ثبت نامه کرده اند می‌توانند براساس انتخاب تیپ، تکمیل وجه انجام دهند.
قائم مقام مدیرگروه خودرو سازی سایپا ادامه می دهد: براساس بخشنامه‌های ثبت نامه قیمت علی الحساب شاهین را ۸۰ میلیون اعلام کردیم، اما قیمت شاهین نهایتا بعد از اعلام شورای رقابت مشخص می‌شود.
او با اشاره به اینکه عدد پیش فروش معمولا ۵۰ درصد قیمت خودرو است، اضافه می کند: تاکید می‌کنیم برای این خودرو علی الحساب دریافت کرده ایم.
قرار است شرکت سایپا هم نسخه دستی و هم نسخه اتومات شاهین را به بازار عرضه ‌کند که حداکثر سرعت هر دو مدل به ۱۸۵ تا ۱۹۰ کیلومتر برساعت می‌رسد.

آریاک سفر

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

5 دیدگاه برای “قیمت شاهین سایپا 160 میلیون تومان است؟

  1. آرش گفته:

    سگه 405 می ارزه به این بخدا
    لگنه از پلاستیک درست شده
    405 جی ال ایکس نوک مدادی بخرین این آشغالو رو نخرین باورکنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز