قرعه کشی کوئیک با 41 هزار متقاضی برای 3 هزار خودرو برگزار شد

لست سکند

چهارمین مراسم قرعه کشی محصولات سایپا در حالی برگزار شد که به 41 هزار متقاضی برای قرعه کشی کوئیک دنده ای، فقط 3 هزار خودرو از این محصول فروخته می شود.

به گزارش کاماپرس، اواخر تیر ماه سومین مرحله پیش فروش تابستانی محصولات سایپا برگزار شد و حالا امروز (11 مرداد ماه) چهارمین مرحله از پیش فروش ۴ محصول سایپا انجام شد، در این طرح ۴ خودرو شامل دو مدل محصول کوئیک (کوئیک R و کوئیک دنده‌ای) و دو مدل وانت ۱۵۱ و آپشنال عرضه شد و به ثبت نام کنندگان در این طرح مشارکت در تولید، بسته به نوع خودرو ۶ تا ۶ و نیم درصد سود مشارکت اختصاص می‌یابد.

نکته جالب توجه این که با وجود دور بودن موعد تحویل این خودروها و مصوبه جدیدی که به خودروسازان اجازه می دهد هر سه ماه یکبار قیمت خود را با ارائه اسناد مبنی بر افزایش هزینه های تولید به مراجع قانونی، افزایش دهند باز هم استقبال از قرعه کشی کوئیک و دیگر محصولات عرضه شده در این پیش فروش بالا بود.

از مجموع ۸۴ هزار و ۶۴۲ نفر متقاضی این خودرو‌ها ۸۳ هزار و ۸۷۱ نفر واجد شرایط حضور در قرعه کشی بودند؛ در قرعه کشی امروز ۸ هزار نفر انتخاب خواهند شد و ۴ هزار نفر یعنی ۵۰ درصد برندگان قرعه کشی به عنوان رزرو انتخاب می‌شوند تا در صورتی که منتخبان نتوانستند ثبت نام خود را نهایی کنند جایگزین شوند.
برگزیدگان اصلی این قرعه کشی از ساعت ۱۲ ظهر فردا، ۷۲ ساعت فرصت دارند باقیمانده وجه ثبت نام را پرداخت کنند.

جزییات قرعه کشی 4 محصول سایپا

راز آسمان پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین قرعه کشی محصولات سایپا، برای کوئیک دنده‌ای ۴۱ هزار و ۷۱۹ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و هزار و ۵۰۰ نفر بعنوان رزرو انتخاب می‌شوند.
برای خودرو کوئیک R هم ۳۴ هزار و ۸۴۸ نفر ثبت نام کردند که از این میزان ۳ هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان رزرو انتخاب شدند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

برای خودروی وانت ۱۵۱ هم ۴ هزار و ۳۰ نفر ثبت نام کردند که از این میزان هزار نفر به عنوان برنده قرعه کشی و ۵۰۰ نفر رزرو انتخاب شدند.
همچنین برای وانت ۱۵۱ آپشنال، ۳ هزار و ۲۷۴ نفر متقاضی ثبت نام کردند که از این تعداد هزار نفر به عنوان منتخب اصلی قرعه کشی و ۵۰۰ نفر رزرو انتخاب شدند.

 

مرتبط با : سایپا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

3 دیدگاه برای “قرعه کشی کوئیک با 41 هزار متقاضی برای 3 هزار خودرو برگزار شد

  1. علیرضا گفته:

    خدایا این کشور چرا اینطوری شده که مردم می رن این ماشینهای رو که هیچ کشوری نمی خوان حتی افغانستان قرعه کشی میشه که از بین 40 هزار 1000 تا رو ماشین بدن در صورتی که ابرقدرتهای ماشین سازی با ورشکستگی برا نخریدن تولیداتشون روبه رو هستن خدایا شکرت اینجا کجاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز