قیمت سیم خاردار خطی کاهشی شد + مقاطع فولادی چند؟

ضدزنگ بودن، مقاومت و استحکام بالا، نصب آسان، سرعت تولید بالا و پایین بودن قیمت سیم خاردار خطی سبب شده تا از این مقطع فولادی برای محصور کردن باغ، ایجاد امنیت، حصاربندی، بخش‌بندی کردن و غیره استفاده شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سیم‌خاردار یکی از ارزان‌ترین مقاطع فولادی در بازار به شمار می‌آید که از دو رشته به هم تابیده شده و 2 رشته سیم به عنوان خار تولید می‎شود. از انواع سیم خاردار می‌توان به خطی و حلقوی اشاره کرد که از گالوانیزه گرم تشکیل می‎شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به طور کلی سیم خاردار خطی دارای دو نوع سوزنی و تبری است که ساختار این نوع سیم از 4 رشته سیم مفتول گالوانیزه تشکیل می‌شود. سیم خاردار خطی تبر را می‌توان مدرن‌ترین سیم موجود در بازار دانست زیرا از جنس ورق گالوانیزه است و مانند دیگر سیم‌ها جنس مفتولی ندارد. کلاف‌های این نوع سیم‌خاردار متفاوت است و وزن آن سبب شده تا قیمت سیم خاردار خطی در بازار متفاوت باشد.

آریاک سفر

بیشتر بخوانید:

بررسی بازار آهن‌آلات نشان می‌دهد میلگرد آجدار افزایشی حدود 100 تا 500 تومان داشته است. نبشی و ناودانی نیز در اکثر مبادی فروش با افزایشی حدود 200 تا 400 تومان همراه بود. قیمت هر شاخه تیرآهن نیز افزایش 10 تا 150 هزارتومانی را ثبت کرد. قیمت سیم خاردار خطی سوزنی نیز نسبت به روز گذشته کاهشی حدود 2 هزارتومان داشت. در ادامه قیمت مقاطع فولادی بررسی شده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز