قیمت سکه کاهش یافت

درحالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در روزهای اخیر افزایشی بود اما امروز (8 مرداد ماه) قیمت سکه کاهشی شد.

به گزارش کاماپرس، براساس گزارش اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید(امامی) نسبت به دیروز حدود ۱۶۰ هزار تومان کاهش یافته و به ۱۱ میلیون و ۱۰۰هزار تومان رسیده است.
کاهش 160 هزار تومانی هر قطعه سکه تمام بهار در شرایطی است که قیمت سکه از ابتدای هفته جاری صعودی بود، روز گذشته در بازار تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 340 هزار تومان فروخته شد، دوشنبه هم در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه امامی با 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز یکشنبه، 11 میلیون و 300 هزار تومان فروخته شد.
اما امروز و برخلاف روزهای گذشته، قیمت سکه کاهشی شده است و به 11 میلیون و 100 هزار تومان رسیده است، ناگفته نماند که پنج شنبه هفته گذشته نرخ سکه تمام بهار آزادی فقط 160 هزار تومان تا کانال 9 میلیون تومان فاصله داشت و انتظار می رفت با آغاز این هفته روند کاهشی قیمت سکه ادامه یابد اما سکه مسیری صعودی را در پیش گرفت.

قیمت نیم سکه و ربع سکه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، قیمت سکه تمام طرح قدیم 10 میلیون و 600 هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.
روز گذشته نیم سکه ۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، درواقع فقط قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته افزایشی بوده است.
همچنین امروز (8 مرداد ماه) قیمت هر اونس طلا با افزایش در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۶۰ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیاربه مبلغ یک میلیون و ۵۹ هزار تومان معامله می‌شود.

آریاک سفر

مطالب مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز