سکه در کانال 11 میلیونی پیشروی کرد

قیمت سکه همچنان صعودی است و امروز (7 مرداد ماه) در بازار تهران، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی 11 میلیون و 340 هزار تومان به فروش می رود.

به گزارش کاما پرس، از ابتدای هفته جاری، قیمت سکه روندی افزایشی را در پیش گرفته است و هر روز نسبت به روز گذشته رشد چشمگیری را ثبت می کند، دیروز در بازار تهران قیمت هر قطعه سکه امامی با 100 هزار تومان افزایش نسبت به روز یکشنبه، 11 میلیون و 300 هزار تومان فروخته شد.
تداوم روند صعودی قیمت سکه در شرایطی است که هفته گذشته و با کاهش نرخ ارز، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به 10 میلیون و 160 هزار تومان هم رسید اما از شنبه هفته جاری دوباره به سیر رشد خود ادامه داد.
ناگفته نماند که ارزش انس جهانی طلا هم طی روزهای گذشته افزایشی بوده و این موضوع بر بازار‌های داخلی تاثیر گذاشته و سبب افزایش قیمت طلا و سکه در بازار شده اگرچه رشد نرخ دلار هم بر قیمت طلا و سکه بی تاثیر نبوده است.

قیمت سکه و نیم سکه در بازار

نادر بذر افشان، دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: امروز ( ۷ مرداد ۹۹) هر قطعه سکه تمام بهار آزادی با قیمت ۱۱ میلیون ۳۴۰ هزار تومان، نیم سکه ۵ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد.
او افزود: هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۶۶ هزار تومان معامله می‌شود و در حال حاضر حباب سکه حدود ۹۰۰ هزار تومان است.
دبیرهیات مدیره اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران ادامه داد: قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز حدود۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

آریاک سفر

اخبار مرتبط را بخوانید:

 

انتهای پیام

مرتبط با : اتحادیه طلا، جواهر، نقره و سکه تهران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “سکه در کانال 11 میلیونی پیشروی کرد

  1. محسن گفته:

    گندم از گندم بروید جو ز جو ، کسی که باد میکارد طوفان درو میکند ، ما نهال دشمنی با همه ی عالم و آدم را کاشته ابم ، پس نباید انتظار احترام داشته باشیم .

  2. رضا گفته:

    بسلامتی تا نابودی ایران وایرانی راه زیادی نمانده است
    باتمام توان وقدرت پیش بسوی نابودی
    یک عده عقل کل آن بالا نشسته اند وبرای اقتصاد مملکت تصمیم گیری میکنندانتظاری بیشتر از این هم نمیتوان داشت
    هرچند این وضعیت مملکت طی همین ۸سال به اینجا نرسیده وچیدمان این راه از اولین رئیس جمهور شروع شده وبه پرزیدنت روحانی رسیده ومعلوم نیست بدست کدامین رئیس جمهور خاتمه می یابد. و من الله التوفیق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز