قیمت روز طلا 4 بهمن 1401/ نرخ سکه یک پله دیگر پایین رفت

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 36 هزار و 400 تومان کم شده و در محدوده 2 میلیون و 46 هزار و 200 تومانی قرار گرفته است. نرخ سکه نیز در مقایسه با روز قبل 898 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 23 میلیون و 399 هزار تومانی قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز قبل 0.71 درصد رشد پیدا کرد و به مرز هزار و 936 دلاری رسید. هم اکنون معامله گران و فعالان بازار طلای جهانی به یک باور مشترک رسیده‌اند. به اعتقاد فعالان در صورتی که نرخ اونس بتواند محدوده هزار و 950 دلاری را در روزهای آینده پشت سربگذارد، امکان پیش روی آن تا محدوده 2 هزار دلاری وجود دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

کاهش نرخ سکه و کوچک شدن حباب آن

امروز نرخ نیم سکه نیز در مقایسه با روز قبل 3.57 درصد کم شد و به مرز 14 میلیون تومان رسید. قیمت ربع سکه هم نسبت به روز گذشته 400 هزار تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون تومانی قرار گرفت. اما نرخ سکه گرمی در مقایسه با روز قبل 1.96 درصد رشد داشت و در محدوده 5 میلیون و 100 هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه امروز تا حدودی خالی شد. دیروز حباب هر قطعه سکه امامی در محدوده 20 درصد قرار داشت که نسبت به روزهای قبل‌تر تقریبا 5 درصد کاهش پیدا کرده بود. اما امروز با تداوم کاهش نرخ سکه، حباب باز هم کوچک‎‌تر شده است. در صورتی که کاهش حباب سکه تداوم داشته باشد، اندکی از التهاب بازار این فلزگرانبها کم خواهد شد و معامله گران با منطق بیشتری در بازار حضور پیدا خواهند کرد. قبلا نیز کارشناسان نسبت به کاهش نرخ سکه به خریداران هشدار داده بودند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز