قیمت روز طلا 10 آذر 1401/ تثبیت نرخ سکه در کانال 17 میلیونی

ژیوار

نرخ سکه در روز جاری نسبت به دو روز گذشته 0.68 درصد رشد پیدا کرد و به مرز 17 میلیون و 150 هزار تومان رسید. قیمت هر گرم طلای 18 عیار در مقایسه با سه شنبه 22 هزار و 900 تومان بالا رفت و در محدوده 1 میلیون و 551 هزار و 900 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس نسبت به روز قبل 1.38 درصد دیگر رشد پیدا کرد و به مرز هزار و 779 دلاری رسید. این رشد قیمتی اونس بعد از انتشار مشروح سخنان جروم پاول، رئیس بانک مرکزی آمریکا، اتفاق افتاد. پاول در سخنرانی جدید خود از کم شدن سرعت افزایش نرخ بهره توسط فدرال رزرو خبر داد. حال سرمایه گذاران منتظر انتشار داده‌های حقوق و دستمزد غیرکشاورزی وزارت کار آمریکا هستند. در صورتی که این داده‌ها تاییدکننده کاهش تورم باشد، رشد بیشتر نرخ اونس دور از انتظار نخواهد بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

نرخ سکه از دید تحلیلگران فنی به کدام سمت می‌رود؟

قیمت نیم سکه در روز جاری نسبت به دو روز قبل 0.85 درصد افزایش پیدا کرد و در محدوده 9 میلیون و 380 هزار تومانی قرار گرفت. نرخ ربع سکه در مقایسه با سه شنبه 80 هزار تومان بالاتر رفت و به مرز 6 میلیون و 380 هزار تومانی قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی نسبت به دو روز گذشته تغییری نداشته و در محدوده 3 میلیون و 500 هزار تومانی معامله می‌شود.

در حال حاضر نرخ سکه در کانال 17 میلیون تومانی تثبیت شده و مرز حساس 17 میلیون و 200 هزار تومانی را پیش رو دارد. از منظر فنی، در صورتی که قیمت سکه به پشتوانه نرخ اونس و دلار بتواند از مرز 17 میلیون و 200 هزار تومانی عبور کند، احتمالا خریداران جدیدی وارد بازار خواهند شد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز