قیمت روز دلار 23 بهمن 1401/ ایست نرخ ارز

لست سکند

دلار در کانال 42 هزار تومانی جا خوش کرده است. امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به سه روز قبل 3 تومان بیشتر شد و به مرز 42 هزار و 990 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با پنج شنبه قبل تغییری نداشت و همان مرز 42 هزار و 990 تومانی را حفظ کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بازارساز همواره پرقدرت در بازار ارز حضور دارد و با نوسان گیران و دلالان مقابله می‌کند. معامله گران زیادی به دلیل فشار عرضه به وجود آمده از بازار فاصله گرفته و محتاطانه رفتار کردند. با این وجود همچنان نرخ دلار نوسانات اندکی دارد و مقداری رشد قیمتی را تجربه می‌کند. برخی معتقدند که علت کاهش سرعت رشد قیمت دلار و ثبات نسبی آن به تعطیلات چند روز گذشته برمی‌گردد. با توجه به رشد قیمت دلار در دو روز گذشته، این احتمال وجود دارد که قیمت این ارز پرطرفدار طی روزهای آینده صعود بیشتری داشته باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

زلزله ترکیه قیمت دلار را تکان می‌دهد؟

این روزها زلزله ترکیه و وضعیت متلاطم این کشور بعد از وقوع این حادثه، پیش بینی‌های جدیدی از بازار ارز کشور و نرخ دلار به وجود آورده است. زیرا گروهی بر این باورند که این حادثه سبب خواهد شد تا ارز بیشتری از ایران خارج شده و به سمت بازار ارزی کشور همسایه سرازیر شود.

امروز نرخ پوند و یورو در مدار صعودی قرار گرفت. قیمت پوند در روز جاری نسبت به سه روز قبل 250 تومان افزایش پیدا کرد و به مرز 52 هزار و 397 تومانی رسید. نرخ یورو در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.12 درصد بیشتر شد و در محدوده 46 هزار و 335 تومانی قرار گرفت.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز