قیمت روز بیت کوین 8 بهمن 1401/ رمزارز معروف به کدام سمت و سو خواهد رفت؟

بیت کوین مرز 23 هزار دلاری را حفظ کرده اما در این کانال قیمتی عقب نشینی داشته است. امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 322 دلار دیگر کاهش پیدا کرد و در محدوده 23 هزار و 10 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین اندکی با ترک کانال 23 هزار دلاری فاصله دارد. با این حال برخی از کارشناسان و تحلیلگران به آینده قیمتی این رمزارز امیدوار هستند. این گروه به دو شاخص آر اس آی و ام ای سی دی توجه دارند. در واقع گروه مذکور معتقدند که این دو شاخص در محدوده اشباع خرید قرار دارند و این موضوع نشانگر ادامه روند صعودی بازار است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

از دیدگاه تحلیل فنی، مهم‌ترین مقاومت در انتظار بیت کوین، مرز 23 هزار و 250 دلاری است. در صورتی که بیت کوین بتواند این محدوده قیمتی را پشت سربگذارد، احتمال تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود. اگر به هر دلیلی قیمت بیت کوین از این مرز فراتر نرود، حمایت آن در کانال 22 هزار دلاری قرار خواهد گرفت. طبق اطلاعات موجود، حمایت اصلی این ارز دیجیتال در محدوده 22 هزار و 500 دلاری قرار دارد. در صورتی که این ارز دیجیتال از حمایت مذکور نیز پایین‌تر برود، احتمالا بازار نزولی برای آن شکل خواهد گرفت.

آریاک سفر

امروز ارزش بازار جهانی رمزارزها نسبت به روز گذشته 1.77 درصد بیشتر شد و به مرز 1.06 تریلیون دلار رسید. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال طی یک شبانه روز گذشته 8.1 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 50.39 میلیارد دلاری قرار گرفت. همچنان بیت کوین سرآمد بازار رمزارزها است و بعد از آن اتریوم بیشترین مقدار از این بخش را در اختیار دارد.

یکی از ویژگی‌های اوکی اکسچنج را بشناسید

خرید و فروش بیت کوین و به طور کلی معامله انواع رمزارز روش‌های مختلفی دارد. مراجعه به وبسایت‌های معتبر و مناسب برای معامله انواع ارز دیجیتال یکی از روش‌های کارآمد و متداول است. اوکی اکسچنج یکی از سایت‌های داخلی است که بستر امن و مناسبی را برای معامله انواع ارز دیجیتال فراهم کرده و امکانات خاصی دارد. یکی از امکانات این سایت اوکی اکسچنج تریدر است که پلتفرم معاملات شخص به شخص محسوب می‌شود و شما با استفاده از آن می‌توانید با دیگر خریداران و فروشندگان به صورت مستقیم معامله داشته باشید. در واقع این پلتفرم به عنوان واسط میان خریدار و فروشنده است و نقش مستقل و مجزایی در جریان خرید و فروش‌ها ندارد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز