قیمت روز ارز دیجیتال 8 فروردین 1402

وضعیت اقتصاد جهانی سبب شده تا مردم به سراغ هر بازار مالی نروند. در حال حاضر هر روزه به تعداد سرمایه گذاران بازار رمزارزها اضافه می‌شود و براساس اطلاعات موجود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار در حال صعود بیشتر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وضعیت اقتصاد آمریکا چندان مساعد نیست و همین موضوع باعث شده تا افراد بیشتری به بازار رمزارزها روی آورند. وضعیت مساعد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و شرایط شکل گرفته بستر تازه‌ای را برای بریک اوت رمزارزهای مطرح به وجود آورده است. بری استرنلیشت، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه سرمایه گذاری استاروود کپیتال، بیان کرده که اقتصاد آمریکا در حال ورشکستگی است و به نظر باید نرخ بهره کاهش پیدا کند. به بیان استرنلیشت، اقتصاد به سمت یک فرود سخت در حال حرکت است. با این حال جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، بیان کرده کاهش نرخ بهره در برنامه این مجموعه نیست، زیرا هم چنان نرخ تورم بالا بوده و هنوز این موضوع کنترل شده است. به نظر اغلب کارشناسان، تداوم رشد نرخ بهره خسارات زیادی را برای اقتصاد آمریکا به وجود خواهد آورد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به اعتقاد استرنلیشت، هم اکنون یک بحران بانکی در آمریکا شکل گرفته و طی مدت کوتاهی بانک‌های مهمی از جمله سیلیکون ولی و سیگنچر اعلام ورشکستگی کرده‌اند.

آریاک سفر

در حال حاضر بازار معاملات رمزارزی داغ است و شرایط مساعدی دارد. هم اکنون رمزارز اتریوم شرایط خوبی پیدا کرده و تعداد آدرس‌های حاوی این ارز دیجیتال به بالاترین میزان در هشت ماه گذشته رسیده است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز گذشته 21 دلار بالاتر رفته و در محدوده هزار و 729 دلاری قرار دارد. عملکرد هفتگی اتریوم نشان دهنده رشد 6.19 درصدی این ارز دیجیتال است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 734 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

ریپل نیز یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه این روزها است. تحلیلگران فنی براساس اندیکاتورهای تکنیکال بازار بیان کرده‌اند که احتمال وقوع یک بریک اوت طی 24 الی 48 ساعت آینده وجود خواهد داشت. امروز قیمت ریپل نسبت به روز قبل 3.54 درصد بالا رفته و به مرز 0.49 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر ریپل رشد 13.92 درصدی این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت این رمزارز از مرز مقاومتی 0.49 دلار عبور کند، احتمال رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز