قیمت روز ارز دیجیتال 7 فروردین 1402

لست سکند

تداوم روند صعودی قیمت ارز دیجیتال مورد توجه بازار، باعث شده تا حجم معاملات در این بخش افزایش پیدا کند. اما برخی در این شرایط همچنان وارد موقعیت معاملاتی فروش می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود اینکه قیمت ارز دیجیتال مهم بازار اعم از بیت کوین و اتریوم در مدار صعودی است اما هنوز برخی در موقعیت فروش قرار می‌گیرند. در این خصوص دون الت، یکی از معامله گران و تحلیلگران مشهور بازار رمزارزها، بیان کرده که چرا معامله گران پس از شروع دوره صعودی بازار رمزارزها ناشی از بروز بحران بانکی در آمریکا، همچنان وارد پوزیشن‌های فروش می‌شوند. دون الت اعلام کرده که اکنون شاهد بریک اوت‌های صعودی در بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال هستیم و در حال حاضر قیمت بسیاری از رمزارزها به بالاترین مقدار در 9 ماه گذشته رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیا به بازار رمزارزها توجه دارند. هم اکنون فوجیستو، شرکت صنایع الکترونیک و فناوری ژاپن، به ارائه خدمات معاملات رمزارزی علاقه مند شده است. ورود شرکت‌های مطرح خارجی به حوزه ارزهای دیجیتال باعث خواهد شد تا رونق این بازار بیش از پیش شود و افراد بیشتری در سطح جهان به این بخش اعتماد کنند.

راز آسمان پایتخت

این روزها بازار معاملات ارزهای دیجیتال بزرگی مانند اتریوم داغ است و معامله گران زیادی به خرید و فروش آن می‌پردازند. در حال حاضر قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 12 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 753 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته گذشته این رمزارز رشد 1.34 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 773 دلاری عبور کند، امکان تداوم صعود بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

علاوه بر رشد قیمتی و رونق معاملات رمزارزهای معروفی مثل بیت کوین و اتریوم، خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند دوج کوین نیز رونق دارد. در حال حاضر قیمت دوج کوین نسبت به روز قبل 1.17 درصد کاهش پیدا کرده و به مرز 0.073 دلاری رسیده است. عملکرد یک هفته اخیر ارز دیجیتال مذکور کاهش 2.15 درصدی آن را نشان می‌دهد. طبق اطلاعات ارائه شده از تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت رمزارز مذکور از مرز مقاومتی اولیه 0.07 درصدی عبور کند، تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز