قیمت روز ارز دیجیتال 5 فروردین 1402

وضعیت متعادل بازار رمزارزها و پیشروی قیمت ارز دیجیتال مشهور این بخش باعث شده تا دامنه خوش بینی‌ها نسبت به آن بیشتر شود. در حال حاضر امیدواری بسیاری از سرمایه گذاران نسبت به آینده ارزهای دیجیتال مختلف بیشتر شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تداوم سبز رنگ بودن قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و شرایط رمزارزهای مختلف سبب شده تا بازار پیش بینی‌های مثبت نسبت به این بخش رونق پیدا کند. در این راستا کتی وود، رئیس شرکت مدیریت سرمایه گذاری آ آر کا، پیش بینی جسورانه‌ای ارائه داده است. وود بیان کرده زمانی که اقتصاد در مسیر رشد گام بگذارد، فناوری بلاکچین همراه با چهار فناوری دیگر به سمت جلو خواهد رفت. در واقع وود اعلام کرده که این روزها پنج پلتفرم اصلی نوآوری یعنی توالی مولتیومیک، روباتیک، ذخیره انرژی، هوش مصنوعی و فناوری بلاکچین، به طور همزمان در حال تکامل هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

کتی وود بعد از رشد قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر پس از ورشکستگی بانک‌های ایالات متحده، از مزایای این بخش سخن گفت. به اعتقاد وی، کریپتو پایدار ماند و شبکه‌ها در طول ورشکستگی بانکی عملکرد قابل اعتمادی از خود نشان دادند. به اعتقاد وی، در حالی که سیستم بانکی ایالات متحده آمریکا به خاطر اقداماتی که بانک‌های منطقه‌ای را تهدید می‌کرد، در حال از کار افتادن بود، بیت کوین، اتریوم و سایر شبکه‌های رمزارزی متوقف نشدند.

آریاک سفر

این روزها وضعیت رمزارزی مانند اتریوم نیز بهبود پیدا کرده است. امروز قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 1.26 درصد افزایش پیدا کرد و به مرز هزار و 751 دلاری رسید. براساس عملکرد اتریوم، نرخ این رمزارز طی یک ماه اخیر 10.88 درصد رشد پیدا کرده است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت اتریوم از مرز مقاومتی هزار و 762 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن وجود دارد.

بستر بسیاری از ارزهای دیجیتال نیز در حال گسترش است. در حال حاضر تتر یک قابلیت جدید ایجاد کرده است که براساس آن معامله گران این رمزارز امکان ارسال این استیبل کوین را در کانال تلگرام برای یکدیگر دارند. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور در محدوده 1 دلاری قرار دارد و نسبت به دیروز تغییری نکرده است. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز نیز تغییری را نشان نمی‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مقاومت 1 دلاری عبور کند، احتمالا رشد بیشتر نرخ آن اتفاق خواهد افتاد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز