قیمت روز ارز دیجیتال 6 فروردین 1402

این روزها بازار رمزارزها گسترش زیادی پیدا کرده و تداوم رشد قیمت ارز دیجیتال مهم بازار امیدواری اغلب سرمایه گذاران را افزایش داده است. در بین تمامی کشورها، بیشتر مردم کشور ویتنام به بازار رمزارزها روی خوش نشان داده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود رشد دوباره قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و رونق گرفتن بازار رمزارزها، هنوز هم بدبینی‌هایی درباره این بخش وجود داشت. اما با اعلام ورشکستگی بانک‌های حامی ارزهای دیجیتال و کاهش مقطعی قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر و در نهایت بازگشت دوباره آن‌ها، اعتماد سرمایه گذاران به این بخش بیشتر شد. طبق تحقیقات به عمل آمده که توسط چاینالیز انجام شده، ویتنام با امتیاز هزار به عنوان رهبر پذیرش رمزارزها در جهان محسوب می‌شود. براساس این گزارش، تاکنون 16.6 میلیون ویتنامی رمزارز خریداری کرده‌اند. در حال حاضر 31 درصد از این افراد روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌اند که به نظر این ارز دیجیتال محبوب‌ترین دارایی رمزارزی است. این تحقیق نشان داده که ویتنام علاوه بر داشتن تعداد زیادی سرمایه گذار رمزارزی، خانه امن چندین پروژه بلاکچین است که بیشتر روی ان اف تی، وب3 و گیم اف آی تمرکز دارند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

تاکنون ویتنامی‌ها هفت سازمان از 200 نهاد برتر بلاکچین را در سراسر جهان تاسیس کرده‌اند. لازم به ذکر است اکثر کشورهایی در فهرست برترین‌های این صنعت قرار دارند، اقتصادهایی با درآمد متوسط رو به پایین مانند نیجریه هستند.

آریاک سفر

در حال حاضر قیمت ارزهای دیجیتال پرطرفدار بازار همچنان رو به رشد است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 25 دلار بیشتر شده و در محدوده هزار و 754 دلاری قرار دارد. عملکرد هفتگی اتریوم، رشد یک ماهه این رمزارز را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 756 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن دور از انتظار نخواهد بود.

بایننس کوین دیگر ارز دیجیتال پرمخاطب بازار است که رشد قیمتی خوبی پیدا کرده است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 10 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده 324 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر این رمزارز رشد 4.96 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت این ارز دیجیتال از مرز 324 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر نرخ آن وجود خواهد داشت.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز