قیمت روز ارز دیجیتال 6 خرداد 1402

ارز دیجیتال-کاماپرس
ژیوار

کاهش قیمت ارز دیجیتال پرمخاطب بازار باعث شده تا بسیاری از آلت کوین‌ها در مدار نزولی قرار بگیرند. در حال حاضر نیز قیمت رمزارز معروف رشد ندارد و در همان محدوده‌های قبلی دست و پا می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هر بار که ارز دیجیتال مشهور بازار دچار کاهش قیمت می‌شود شرایط بازار رمزارزها و قیمت آلت کوین‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در واقع با ریزش قیمت ارز دیجیتال مشهور، رمزارزهای دیگر هم دچار کاهش قیمت می‌شوند و وضعیت بازار در رکود کامل قرار می‌گیرد. در صورتی که اندکی بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر رشد قیمتی داشته باشند، رونق به بخش کریپتو برمی‌گردد و حجم معاملات افزایش پیدا خواهد کرد. مسائل مختلفی، از جمله موارد مربوط به اقتصاد آمریکا و جهان، روی قیمت این روزهای رمزارزهای گوناگون موثر هستند و باعث نوسانات دائمی آن‌ها می‌شوند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اتریوم یک نمونه بارز از پیروی آلت کوین‌ها از بیت کوین است که طی چند روز گذشته کاهش قیمت زیادی را تجربه کرد و به پایین مرز هزار و 800 دلاری رسید. هم اکنون وضعیت این ارز دیجیتال اندکی بهبود پیدا کرده و توانسته بار دیگر کانال هزار و 800 دلاری را پس بگیرد. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 7 دلار کاهش پیدا کرده و در محدوده هزار و 828 دلاری قرار گرفته است. عملکرد یک هفته اخیر اتریوم، رشد 0.46 درصدی این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت اتریوم از محدوده مقاومتی اولیه هزار و 834 دلاری عبور کند، زمینه برای پیشروی بیشتر آن فراهم خواهد شد.

دریان سفر امید

لایت کوین یکی دیگر از رمزارزهای مورد توجه بازار است که مانند دیگر ارزهای دیجیتال نوسان قیمتی را تجربه کرد. اکنون این رمزارز در یک نقطه عطف تاریخی مهم قرار گرفته است. براساس آخرین اخبار و گزارش‌ها، شبکه بلاک چین لایت کوین تا به حال در مجموع 160 میلیون تراکنش را پردازش کرده که این رقم استقبال بزرگ کاربران از رمزارز مذکور را نشان می‌دهد.

هم اکنون قیمت لایت کوین نسبت به دیروز 0.11 درصد بالاتر رفته و در محدوده 87 دلاری قرار دارد. عملکرد یک هفته اخیر لایت کوین کاهش 4 دلاری آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت لایت کوین از محدوده مقاومتی اولیه 88.47 دلاری عبور کند، امکان رشد بیشتر آن فراهم خواهد شد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نهال گشت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز