قیمت روز ارز دیجیتال 3 فروردین 1402

بهبود قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و وضعیت بازار رمزارزها طی دو هفته گذشته ادامه پیدا کرد. برخی از فعالان و معامله گران معتقدند که وضعیت اقتصادی آمریکا سبب شده تا مردم بیشتر به بازار رمزارزها روی آورند و این بخش رونق پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخی از اقتصاددانان امکان فروپاشی بازار وجود دارد. شاید یکی از دلایل روی آوردن بیشتر سرمایه گذاران به بازار رمزارزها و رشد قیمت ارز دیجیتال معروف بازار همین باشد. هنریک زبرگ، اقتصاددان کلان، یکی از این افراد است که به سرمایه گذاران هشداری هولناک صادر کرده است. به اعتقاد زبرگ، نوعی فروپاشی بازار که در یک قرن گذشته بی‌سابقه است، اتفاق خواهد افتاد. در این راستا، زبرگ نموداری را با 102 هزار و 100 دنبال کننده‌اش در توییتر به اشتراک گذاشته که نشان دهنده چگونگی حرکت شاخص بازار مسکن ان آ اچ بی و نرخ بیکاری آمریکا کنار یکدیگر هستند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

زبرگ اعلام کرده که اچ ام آی و نرخ بیکاری آمریکا به طرز وحشتناکی مشابه رفتار سال 2007 هستند که بحران بزرگ مالی را در پی داشت. زبرگ معتقد است در صورت فروپاشی بازار مسکن، احتمالا رشد شدید بورس اتفاق خواهد افتاد. شاید این وضعیت باعث بهبود قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال دیگر شود.

آریاک سفر

همچنان بازار معاملات رمزارزهای معروف بازار داغ است و اتریوم یکی از آن‌ها است. این ارز دیجیتال به دلیل داشتن نرخ مناسب و سرعت کافی توانسته نظر معامله گران را به خود جلب کند. امروز نرخ اتریوم نسبت به روز قبل 1.97 درصد کم شده و در محدوده هزار و 866 دلاری قرار دارد. هم اکنون حجم کل معاملات این ارز دیجیتال 89 هزار و 1 واحد است. حجم کل معاملات روزانه اتریوم به بیشتر از 8 هزار و 307 میلیارد دلار می‌رسد.

این روزها میم کوین‌ها نیز رونق خاصی دارند و توانسته‌اند باعث جلب نظر معامله گران شوند. دوج کوین یکی از این رمزارزها محسوب می‌شود. امروز قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز گذشته 1.01 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 0.074 دلاری رسیده است. براساس گزارش عملکرد این ارز دیجیتال، نرخ آن طی یک هفته گذشته 5.54 درصد بالاتر رفته و به نظر این رشد قیمتی ادامه پیدا کند. براساس تحلیل کلاسیک، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی 0.07 درصدی عبور کند، تداوم رشد آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز