قیمت روز ارز دیجیتال 1 فروردین 1402

فروپاشی برخی از بانک‌های حامی بازار رمزارزها روی قیمت ارز دیجیتال مهم اثر چندانی نداشت. این روزها قیمت اغلب رمزارزها در محدوده سبز رنگ قرار دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ورشکستگی برخی بانک‌های مهم حامی رمزارزها ترس و ناراحتی را به فعالان بازار رمزارزها وارد کرد. اما ریزش قیمت بیت کوین و ارزهای دیجیتال مهم تنها برای مقطعی از زمان اتفاق افتاد و بعد از آن دوباره قیمت ارز دیجیتال مهم بازار مانند بیت کوین و اتریوم و … صعودی شد. در این خصوص جاستین سان، بنیانگذار شبکه ترون، اعلام کرده که فروپاشی اخیر بانک سیلیکون ولی نشان دهنده مضرات بالقوه برای بسیاری از افراد فعال در این حوزه است. سان اعلام کرده مایل به همکاری با هر کسی است که یک زیرساخت بانکی قوی برای پول‌های مالی سنتی و ارزهای دیجیتال ایجاد کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، بیان کرده که فروپاشی اخیر بانک‌های دوستدار رمزارزها، احتمالا تلاش هماهنگ مقامات بوده است. نیک کارتر، سرمایه گذار بازار رمزارزها، با نظر ژائو موافق است و بیان کرده که رویدادهای اخیر نشان دهنده تلاشی تحت رهبری دولت برای منصرف کردن موسسات مالی سنتی از خدمات رسانی به صنعت کریپتو بود. کارتر بیان کرده تنظیم کننده‌ها به صراحت اعلام کرده‌اند که نزدیک شدن به بلاک چین‌های عمومی به هر نحوی به شکل غیرقابل قبولی خطرناک است.

آریاک سفر

با این وجود بازار رمزارزها همچنان در حال گسترش است و مردم ارزهای دیجیتال مختلف را خرید و فروش می‌کنند. یکی از ارزهای دیجیتال مورد توجه معامله گران اتریوم است. امروز نرخ اتریوم نسبت به روز قبل 31 دلار کم شد و به مرز هزار و 729 دلاری رسید. عملکرد هفتگی این رمزارز نشان دهنده رشد 9 دلاری آن است. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومت اولیه هزار و 754 دلاری عبور کند، تداوم صعود آن دور از انتظار نخواهد بود.

ریپل نیز یکی از رمزارزهای مورد توجه بازار است. قیمت ریپل نیز در روز جاری اندکی کاهش پیدا کرد. هم اکنون نرخ ریپل نسبت به روز قبل 1.51 درصد کاهش داشته و در محدوده 0.37 دلاری قرار دارد. براساس گزارش عملکرد ریپل، قیمت ارز دیجیتال مذکور 1.49 درصد کم شده است. طبق تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال ذکر شده از مرز مقاومتی 0.38 دلاری عبور کند، رشد نرخ آن تداوم پیدا خواهد کرد.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز