قیمت روز ارز دیجیتال 23 اسفند 1401

قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و بیشتر آلت کوین‌ها در روز جاری افزایشی شد. به گفته کارشناسان، در حال حاضر بحران بانکی آمریکا سپری شده و بازار رمزارزها در حال بازیابی قوای خود است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ابتدای هفته قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در اثر انتشار خبر ورشکستگی دو موسسه مالی بزرگ آمریکا که حامی بازار رمزارزها بودند، کاهش پیدا کرد. همین موضوع سبب شد تا معامله گران دچار وحشت زیادی شوند و فشار فروش در بازار افزایش پیدا کند. این وحشت و نگرانی معامله گران زمانی بیشتر شد که برخی از کارشناسان و فعالان از احتمال ورشکستگی دیگر بانک‌های بزرگ و حامی بازار رمزارزها خبر دادند. یکی از اشخاصی که نسبت به این موضوع هشدار داد، رابرت کیوساکی، نویسنده مشهور کتاب پرفروش پدر پولدار پدر بی‌پول، بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به رغم پیش بینی برخی از کارشناسان نسبت به تداوم نزول بازار رمزارزها، در حال حاضر وضعیت بازار مساعد شده و قیمت ارز دیجیتال مهم بازار و دیگر رمزارزها در حال صعود است. در این خصوص یک تحلیلگر مشهور بازار رمزارزها با نام مستعار اینکام شارکس اعلام کرده که حجم معاملات در بازار بالا رفته و به زودی یک حرکت صعودی بزرگی آغاز خواهد شد.

آریاک سفر

گذشته از ارز دیجیتال مهم بازار، اتریوم نیز در روز جاری رشد قیمتی خوبی را تجربه کرد. بعد از چند روز دشوار، امروز نرخ اتریوم رشد قابل توجهی پیدا کرد و بیشتر از 10 درصد بالا رفت. در حال حاضر قیمت اتریوم نسبت به روز قبل 9 دلار بیشتر شده و به مرز هزار و 678 دلاری رسیده است. عملکرد هفتگی اتریوم رشد 7.76 درصدی این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که قیمت ارز دیجیتال مذکور از مرز مقاومتی هزار و 692 دلاری عبور کند، تداوم رشد نرخ این رمزارز دور از انتظار نخواهد بود.

ارز دیجیتال هگز یکی دیگر از رمزارزهای مورد توجه است که این روزها رشد قیمتی خوبی دارد و مورد توجه معامله گران است. هم اکنون قیمت ارز دیجیتال مذکور نسبت به روز قبل 0.05 درصد بالا رفته و در محدوده 0.08 دلاری قرار دارد. عملکرد یک ماه گذشته هگز، رشد 64.08 درصدی آن را نشان می‌دهد. براساس تحلیل فیبوناچی، در صورتی که نرخ این رمزارز از مرز مقاومتی 0.08 دلاری عبور کند، رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

منبع: اکسکوینو، پلتفرم خرید و فروش ارزهای دیجیتال و کیف پول رمزارز ها

انتهای پیام

مرتبط با : اکسکوینو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز