قیمت دلار رکورد تازه ای زد

بر اساس گزارش رسانه ها امروز چهارشنبه 18 تیرماه نرخ دلار در صرافی ملی با افزایش مواجه شد و 21900 تومان فروخته شد و در بازار آزاد نیز قیمت دلار رکورد تازه ای ثبت کرد.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد بازار ارز خیال آرامش ندارد و در روزهای گرم تابستانی آتش قیمت دلار نیز داغ تر و پرلهیب تر از گذشته به شعله وری خود ادامه خواهد؛ شعله ای که دلالان را خوشحال و سایر اقشار جامعه خصوصا اقشار حقوق بگیر و کم درآمد را تحت فشاری سوزنده قرار می دهد.

در هفته جاری تنها یک روز روند قیمت دلار کاهشی بوده و امروز نیز همچون دیروز قیمت این ارز با افزایش مواجه شده است. شاید لازم است بانک مرکزی به عنوان بازارساز سیاست های جدیدی برای کنترل قیمت ها در بازار ارز به کار بندد.

بر اساس اعلام دنیای اقتصاد قیمت دلار امروز در صرافی ملی گران شد و نرخ خرید دلار آمریکا ۲۱,۷۰۰(بیست و یک هزار و هفتصد تومان) و نرخ فروش دلار آمریکا ۲۱,۹۰۰(بیست و یک هزار و نهصد تومان) اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران قیمت خرید یورو ۲۴,۱۰۰(بیست و چهار هزار و صد تومان) و قیمت فروش یورو ۲۴,۲۵۰(بیست و چهار هزار و دویست و پنجاه تومان) است.

آریاک سفر

بر اساس جدول منتشر شده در دنیای اقتصاد دلار در بازار آزاد نیز قیمت 22 هزار و 430 تومان معامله شد که برای این ارز رکورد جدیدی محسوب می شود.

اونس جهانی طلا باز هم گران تر شد

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۷۸۴ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و چهار ) تومان رسیده بود، امروز – چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۰۸ جولای ۲۰۲۰ – با رشد ۰.۵۵ درصدی به ۱,۷۹۴ (یک هزار و هفتصد و نود و چهار ) دلار رسید.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “قیمت دلار رکورد تازه ای زد

  1. منصوردهقانی گفته:

    سلام با احترام به آنانی که برای پیشرفت وابادانی این کشور زحمت کشیدند همه ما می‌دانیم اگر آبی درجایی راکد بماند وبه هیچ آب دیگری متصل نباشد میگندد یا اگر جمعیتی به هیچ جا راه نداشته باشد اقتصادش فلج می‌شود مسولان کشور ما از وست وازارتباط سخن نمی‌گویند مشخص است که باید اقتصاد ماهمین باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز