قیمت دلار روز 4 اردیبهشت 1401 / صعود پله پله نرخ ارز

ژیوار

قیمت دلار اولین روز کاری هفته جاری را در کانال 27 هزار تومانی آغاز کرد. نرخ این ارز خارجی نسبت به سه روز گذشته 0.43 درصد بالا رفته و اکنون در محدوده 27 هزار و 900 تومانی قرار دارد. در روز جاری نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 83 تومان افزایش پیدا کرد و 25 هزار و 301 تومان شد. احتمالا رشد نرخ دلار در شهرهای مرزی کشور روی افزایش قیمت این ارز خارجی موثر بوده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، طی 24 ساعت گذشته قیمت دلار در بازارهای هرات و دیگر شهرهای مرزی ایران بالا رفت و از این رو پیش بینی می‌شد که معامله گران بیشتری به بازار ارز وارد شده و نرخ این ارزخارجی بالا برود. البته این اتفاق هم رخ داد اما دلار آنقدر قدرت نگرفت که وارد کانال 28 هزار تومانی شود. شاید یکی از دست اندازهای عدم افزایش سریع نرخ دلار، توئیت اخیر مدیر روابط عمومی بانک مرکزی باشد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دریان سفر امید

به گفته این مقام مسئول، حجم اختصاص ارز در فروردین 1401 پنج برابر تخصیص مدت مشابه سال گذشته بود. با این حال در این خصوص سوالات و شبهه‌های زیادی برای متخصصان بانکی و اقتصادی وجود دارد.

بررسی قیمت دلار از دیدگاه فنی

از لحاظ فنی، نرخ دلار اکنون در شرایط صعودی است و زمانی از این وضعیت خارج می‌شود که از مرز 27 هزار و 800 تومانی بازگردد. در غیر این صورت رشد بیشتر نرخ دلار امکان پذیر است.

اما امروز قیمت یورو نسبت به سه روز گذشته 196 تومان کم شد و به مرز 30 هزار و 124 تومان رسید. نرخ پوند هم با افت 486 تومانی نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته گذشته مواجه شد و در محدوده 35 هزار و 823 تومان قرار گرفت.

نهال گشت
سبیت
آژانس هرمس 724
تهران آهن
روکش مارال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز