قیمت دلار روز 31 فروردین 1401 / ارز در نیمه کانال 27 هزار تومانی ایستاد

امروز قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش 0.29 درصدی نسبت به روز قبل، به مرز 27 هزار و 520 تومانی رسید. نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز گذشته 42 تومان کاهش پیدا کرد و در محدوده 25 هزار و 112 تومانی قرار گرفت. به نظر ادامه روند کاهشی یا رشد نرخ دلار بستگی به شرایط امروز بازار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، در حالی که طرف‌های افزایشی دلار امیدوار بودند که نرخ این ارز خارجی طی 24 ساعت گذشته به بالای محدوده 27 هزار و 800 تومانی برسد و بتواند کانال 28 هزار تومانی را در هم بشکند، این اتفاق رخ نداد. بلکه قیمت دلار نزول بیشتری را هم تجربه کرد. اکنون دلار در نزدیکی محدوده حمایتی 27 هزار و 500 تومانی قرار گرفته است. در صورتی که این ارز خارجی معروف بتواند زیر محدوده مورد نظر تثبیت شود، احتمالا روند کاهشی آن ادامه خواهد داشت. بنابراین میزان عرضه دلار در بازار بیشتر خواهد شد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

برجام و اثر آن بر قیمت دلار

به نظر مسئله برجام هنوز هم برای بازار ارز اهمیت دارد. اخیرا ند پرایس، سخنگوی وزار خارجه آمریکا، اعلام کرده که اگر ایران خواستار لغو زود هنگام تحریم‌ها فراتر از برجام است باید به مسائل فرابرجام هم رسیدگی کند. همچنان ابهامات درباره توافق برجام پابرجاست و حتی بیشتر از قبل شده است. به همین دلیل کانال نوسانی دلار به محدوده بالاتری رسید.

امروز نرخ پوند و یورو افزایشی شد و در مسیر صعودی قرار گرفت. هم اکنون قیمت پوند نسبت به روز قبل 341 تومان بالا رفته و در محدوده 36 هزار و 198 تومانی قرار دارد. نرخ یورو هم در مقایسه با دیروز 288 تومان افزایش پیدا کرده و به مرز 30 هزار و 165 تومانی رسیده است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز