قیمت دلار روز 29 فروردین 1401/ سد بازارساز در برابر نرخ ارز

لست سکند

قیمت دلار بازار آزاد در روز جاری کاهش 0.28 درصدی پیدا کرد و در محدوده 27 هزار و 920 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار در بازار متشکل هم در مقایسه با دیروز 0.5 درصد پایین رفت و به مرز 25 هزار و 220 تومانی رسید. به نظر فعالان، اقدامات بازارساز سد راه افزایش نرخ دلار شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید

به گزارش کاماپرس، روز گذشته دلار باز هم توانست به کانال 28 هزار تومانی برسد. در یک هفته اخیر دلار چند بار توانسته به کانال 28 هزار تومانی صعود کند، اما در این محدوده تثبیت نشده است. تحلیلگران بر این باورند از آنجایی که مرز 28 هزار تومانی برای بازارساز حائز اهمیت است، این عامل اجازه ورود دلار به محدوده مذکور را به راحتی و با سرعت نخواهد داد. از طرفی حجم اخبارهای منفی و تمایل دلار برای ورود به کانال 28 هزار تومانی هم زیاد است. به همین دلیل قیمت دلار دائما در محدوده 27 هزار و 900 تومان و 28 هزار تومان نوسان دارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

تحلیل فنی قیمت دلار

در هر صورت اگر نرخ دلار توان حضور در کانال 28 هزار تومانی را پیدا کند و در آن محدوده هم ثابت شود، احتمالا خریداران جدیدی وارد بازار ارز خواهند شد. بر اساس تحلیل فنی، مرز 28 هزار و 200 تومانی برای نرخ دلار مهم است. در صورتی که قیمت دلار از این مرز عبور کند، ورود خریداران جدید به بازار دور از انتظار نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو هم کاهش جزئی پیدا کرد. قیمت یورو در مقایسه با روز گذشته 87 تومان دیگر کاهش پیدا کرد و به مرز 30 هزار و 189 تومانی رسید. نرخ پوند هم نسبت به روز قبل کاهش 104 تومانی داشت و در محدوده 36 هزار و 480 تومانی قرار گرفت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز