قیمت روز دلار 27 فروردین 1401 / دور برگردان نرخ ارز در اولین روز هفته

تور لحظه آخری-کاماپرس

وقفه قیمتی دلار و تعلل آن برای صعود به کانال 28 هزار تومانی هنوز هم پابرجاست. امروز نرخ دلار بازار آزاد نسبت به پنج شنبه گذشته 0.36 درصد کم شد و به مرز 27 هزار و 550 تومانی رسید. اما قیمت دلار بازار متشکل هم در مقایسه با دو روز گذشته رشد 0.02 درصدی را تجربه کرد و به مرز 25 هزار و 241 تومانی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار دلار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود سیگنال منفی دولت آمریکا به بازار ارز ایران و رشد قیمت دلار در معاملات پشت خطی، نرخ این ارز خارجی در بازار آزاد نسبت به پنج شنبه گذشته کاهش پیدا کرد. اخیرا دولت آمریکا نسبت به آزادسازی بخشی از دلارهای بلوکه شده کشور واکنش نشان داده و اعلام کرده که چنین اتفاق رخ نداده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، درباره این موضوع اعلام کرده که گزارش‌ها درباره آزاد شدن پول‌های ایران نادرست بوده و نه شرکای ما این پول را به ایران داده و نه آمریکا انتقال این دارایی‌های بلوکه شده را تایید کرده است.

نظر فعالان و تحلیلگران درباره قیمت دلار

با انتشار این خبر، برخی از فعالان بازار ارز اعلام کردند که احتمالا نرخ دلار در روز جاری هم رو به افزایش خواهد رفت و بار دیگر به سمت کانال 28 هزار تومانی حرکت خواهد کرد. اما از لحاظ فنی، قیمت دلار برای پیشروی به سمت کانال 28 هزار تومانی باید مرز 27 هزار و 800 تومانی را پشت سر بگذارد، در این صورت امکان صعود به کانال مذکور میسر خواهد شد.

امروز نرخ یورو و پوند هم کاهشی بود. قیمت یورو نسبت به دو روز گذشته 125 تومان کم شده و در محدوده 30 هزار و 141 تومانی قرار گرفته است. نرخ پوند هم در مقایسه با پنج شنبه قبل 196 تومان کاهش داشت و 36 هزار و 411 تومان شد.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز