قیمت روز دلار 24 فروردین 1401 / نرخ ارز پرطرفدار برگشت خورد

تور لحظه آخری-کاماپرس

امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز گذشته 0.46 درصد کم شد و به مرز 28 هزار تومانی بازگشت. امروز نرخ دلار بازار متشکل هم در مقایسه با روز قبل 0.22 درصد کاهش پیدا کرد و در محدوده 25 هزار و 53 تومانی قرار گرفت. به گفته فعالان بازار ارز، نرخ درهم امروز برای مشخص شدن روند قیمتی دلار اهمیت دارد و به نظر فعالان و معامله گران ارزی قیمت این ارز خارجی را رصد خواهند کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از روز گذشته نرخ درهم در مسیر صعودی قرار گرفت و همین عامل سبب شده تا قیمت ارز خارجی پرطرفدار هم در کانال 28 هزار تومانی باقی بماند. هم اکنون نرخ درهم در محدوده 7 هزار و 600 تومانی قرار دارد. اگر این ارز در محدود یادشده باقی بماند، توان دلار برای صعود به مرزهای بالاتر قیمتی بیشتر خواهد شد. چون این محدوده قیمتی درهم برای دلار نقطه حمایتی مهمی محسوب می‌شود که امکان دستیابی به محدوده‌های بالاتر را فراهم می‌کند. بنابراین نرخ درهم امروز نقش مهمی در بازار ارز ایفا می‌کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

احتمالا دلار گرانتر می‌شود

فعالان بازار ارز معتقدند در صورتی که نرخ دلار امروز هم در کانال 28 هزار تومانی باقی بماند، احتمال حرکت این ارز خارجی به مرز 28 هزار و 200 تومانی بیشتر خواهد شد. در این شرایط، احتمالا خریداران بیشتری هم روانه بازار ارزی می‌شوند و تقاضا برای این ارز خارجی بالاتر خواهد رفت.

در روز جاری نرخ پوند و یورو هم مانند دلار کاهش پیدا کرد. امروز قیمت پوند در مقایسه با روز گذشته 333 تومان کم شد و در محدوده 36 هزار و 476 تومانی توقف کرد. نرخ یورو هم نسبت به روز قبل 277 تومان افت داشت و به مرز 30 هزار و 274 تومانی رسید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز