قیمت دلار در مرز حساسی قرار گرفت/ قیمت روز 29 آبان

لست سکند

امروز قیمت دلار بازار آزاد نسبت به روز قبل 400 تومان دیگر پیشروی کرد و در محدوده 35 هزار و 200 تومانی قرار گرفت. نرخ دلار بازار متشکل نیز در مقایسه با روز گذشته 856 تومان بالاتر رفت و در محدوده 31 هزار و 880 تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار ارز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فعالان بازار ارز معتقدند اکنون دلار محدوده‌های قیمتی مهمی را در پیش دارد که در صورت عبور از آن‌ها مجوز رشد بیشتر را دریافت خواهد کرد. به گفته برخی کارشناسان، دلار در کوتاه مدت در بین محدوده 34 هزار و 800 تومانی تا 35 هزار و 200 تومانی نوسان خواهد داشت و اگر از محدوده قیمتی بالا دستی عبور کند، نرخ‌های بالاتری را امتحان خواهد کرد. طی یک هفته گذشته دلار نتوانست از محدوده 34 هزار و 200 تومانی پایین‌تر برود. از طرفی این ارز خارجی امکان عبور از محدوده 35 هزار و 200 تومانی را پیدا نکرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادامه روند قیمت دلار به چه عواملی بستگی دارد؟

اما در صورتی که قیمت دلار از هر یک از محدوده دست پایین یا بالا عبور کند، امکان کاهش یا رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود. برخی از فعالان و معامله گران رفتار دلار در هفته جاری را به اقدامات بازارساز و اخبار سیاسی و اقتصادی جدید وابسته می‌دانند. در صورتی که میزان عرضه ارز بیشتر شود یا اندکی فشارهای سیاسی و اقتصادی کاهش پیدا کند، احتمالا نرخ دلار کاهش پیدا خواهد کرد. در غیر این صورت رشد بیشتر آن دور از انتظار نخواهد بود.

امروز نرخ پوند و یورو برخلاف دلار کاهشی شد. در حال حاضر قیمت پوند نسبت به روز قبل 1 درصد کمتر شده و در محدوده 41 هزار و 398 تومانی قرار دارد. نرخ یورو نیز در مقایسه با روز گذشته 1 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 35 هزار و 941 تومانی رسید.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز