قیمت توری فرنگی 9 بهمن 1401

از توری فرنگی به سبب مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی و ضد زنگ بودن آن، در صنایع کشاورزی و دامپروری، صنایع ساختمانی، محوطه‌های ورزشی، حصارکشی و غیره استفاده می‌شود. این نوع توری دارای چشمه‌های شش ضلعی است و با ابعاد 20 و 40 متری عرضه می‌شود که قیمت توری فرنگی نسبت به این ابعاد متغیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، توری فرنگی به طور کلی با سه عرض 120، 150 و 180 در بازار عرضه می‌شود که براساس جنس مفتول به دو نوع رایج توری فرنگی گالوانیزه گرم و سرد تقسیم می‌شود. این نوع توری به سبب تنوع زیادی که دارد با قیمت‌های متنوع در بازار ارائه می‌شود ولی قیمت توری فرنگی چشمه‌ریز به سبب وزن بالا گران‌تر است.

در همین زمینه بخوانید:

نوسانات قیمت توری فرنگی و دیگر مقاطع فولادی

برای تولید توری فرنگی ابتدا ورق‌های فولادی در ترکیبات روی قرار می‌گیرد تا یک لایه از عنصر روی بر روی آن قرار گیرد. قرار گرفتن روی سبب می‌شود که این ورق‌ها در برابر زنگ‌زدی و عوامل جوی مقاومت داشته باشند. پس از این مرحله، ورق‌ها با دستگاه توری فرنگی با روش‌هایی همچون برش یا کششی به شکل توری‌های موجود در بازار در می‌آیند.

آریاک سفر

بررسی قیمت توری فرنگی در مقایسه با روز گذشته نشان می‌دهد این مقطع فولادی ثبات قیمت داشته و تغییری ثبت نکرده است. انواع ورق‌ها در بازار ثبات قیمت داشتند اما ورق گالوانیزه با کاهش حدود 100 تومانی مواجه بود. برخی سایزهای تیرآهن هم با حدود 30 تا 100 هزارتومانی کاهش قیمت همراه بودند.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز