قیمت توری حصاری چند؟ 8 بهمن 1401

توری حصاری به سبب آنکه مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدی دارد برای امنیت در مرز بین دو محدوده قرار می‌گیرد. کاربردهایی همچون استفاده مسکونی، تجاری، محدودسازی، ساخت قفس، محافظت از نیروگاه‌ها و غیره سبب شده تا قیمت توری حصاری برای مصرف‌کنندگان مهم باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، یکی از کاربردی‌ترین توری در صنایع مفتولی، توری حصاری به شمار می‌رود که جنس آن به مفتول سیاه، مفتول گالوانیزه گرم و مفتول گالوانیزه با روکش پی‌وی‌سی تقسیم می‎شود. از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت توری حصاری می‌توان به جنس مفتول، قطر مفتول، اندازه چشمه‌ها، ارتفاع و غیره اشاره کرد.

برای تولید توری حصاری از مفتول‌های مختلفی استفاده می‌شود و همین امر سبب شده تا قیمت محصول نهایی متغیر باشد. البته توری حصاری با چشمه‌هایی با قطر مختلف تولید می‎شوند که هر چقدر قطر آن‌ها کمتر باشد وزن این مقطع بیشتر شده و قیمت توری حصاری نیز افزایش می‌یابد.

قیمت آهن در روزهای گذشته:

آریاک سفر

بازار آهن‌آلات با ثبات قیمت همراه بود

قیمت روز میلگرد آجدار و ناودانی همچنین نبشی در اکثر مبادی فروش ثابت اعلام شد. قیمت روز تیرآهن در بخش شاخه‌فروشی نیز با افزایش 50 تا 300 هزارتومانی مواجه شد. بررسی بازار نشان می‌دهد قوطی پروفیل نیز ثبات نرخ را ثبت کرده است. بررسی قیمت‌ها همچنین نشان می‌دهد قیمت توری حصاری نیز در اکثر مبادی فروش با قیمت ثابت عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز