قیمت محصولات مفتولی + آشنایی با انواع آن

محصولات مفتولی تنوع زیادی داشته و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصولات از آلیاژ مفتول ساخته می‌شوند و به صورت کلاف یا بریده شده به بازار عرضه می‌شود. ضخامت مفتول نسبت به سایر مقاطع فولادی بسیار کم است و به همین دلیل، به راحتی تغییر شکل می‌دهند و انعطاف‌پذیری خوبی دارند. به همین دلیل، تنوع قیمت محصولات مفتولی نیز بسیار بالاست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار آهن آلات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این محصولات تنوع زیادی داشته و به همین عوامل متعددی بر قیمت محصولات فولادی تاثیر می‌گذارد. در اغلب موارد از محصولات مفتولی برای آرماتوربندی و گودبرداری استفاده می‌شوند. در ادامه، برخی از انواع محصولات مفتولی و کاربرد آنها معرفی می‌شود.

توری گابیون

این توری از مفتول‌های بافته شده ساخته می‌شود و معمولاً به شکل شش ضلعی به بازار عرضه می‌شود. توری گابیون در ساخت تونل، ساخت دیوارهای محافظ کنار جاده و ساحل، سدسازی، ساخت لوازم صنعتی، باغچه، شومینه و مبلمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. به دلیل آن که درون توری گابیون از شن و سنگ پر شده است، گاهی اوقات به آن توری سنگی نیز گفته می‌شود.

آریاک سفر

توری مرغی

ضخامت مفتول‌های به کار رفته در توری مرغی نسبت به سایر توری‌ها بسیار کمتر است. توری مرغی مقاومت خوبی داشته و نیاز به تعمیر و نگهداری ندارد. از این محصول برای حصارکشی لانه مرغ یا حیوانات، ساخت ستون، ساخت سوله، عایق‌سازی شیروانی و گچ‌کاری ساختمان استفاده می‌شود.

توری حصاری

اغلب افراد با این نوع توری آشنا هستند و همانطور که از اسمش مشخص است، برای حصارکشی دور خانه و زمین از آن استفاده می‌شود. توری حصاری مقاومت بسیار خوبی در برابر رطوبت، باران، گرما و سرما دارد. طول عمر بالا و قیمت به صرفه این توری باعث شده تا اغلب افراد برای انجام حصارکشی مکان‌های مختلف از توری حصاری استفاده نمایند.

توری مش

ساختار توری مش به صورت شبکه‌ای بوده و از فولادهای افقی و عمودی جوش خورده ساخته می‌شوند. توری مش در انواع مختلفی مانند توری مش پلاستیکی، توری مش آهنی و توری مش گالوانیزه تولید می‌شود. از این محصول برای زیرساخت‌های ورزشگاه‌ها و ساخت پانل استفاده شده و در صنایع پتروشیمی نیز کاربرد دارد.

قیمت محصولات مفتولی

از روز گذشته، ثبات نسبی به بازار آهن آلات بازگشت و بسیاری از مبادی فروش به اصلاح جزئی قیمت‌ها اقدام کردند. با این حال، تقاضا در این بازار بسیار ضعیف بوده و ظاهراً اغلب مشتریان منتظر اصلاح قیمت‌ها هستند. قیمت دلار نیز پس از عبور از کانال 45 هزار تومان، در پایان روز گذشته وارد کانال 43 هزار تومان شد.

در جدول زیر، قیمت روز انواع محصولات مفتولی قابل مشاهده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : آهن ملل اصفهان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز