قیمت تارا دنده ای مدل 1400 قطعی شد

قیمت قطعی تارا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ مشخص شد. با احتساب هزینه‌های جانبی قیمت تارا از خودرو شاهین سایپا گران‌تر است.

به گزارش کاماپرس، بعد از گمانه زنی های زیادی که درباره قیمت قطعی خودرو تارا مطرح شد، حالا اسناد رسمی از قطعی شدن قیمت تارا دنده ای مدل ۱۴۰۰ حکایت می کند. قیمت تمام شده تارا دنده‌ای در کارخانه حدود ۲۵۶ میلیون تومان است و محصول جدید ایران خودرو به زودی با قیمت نهایی وارد بازار خودرو می‌شود.

قیمت تارا دنده‌ای بر اساس سند مالی ایران خودرو، در کارخانه (بدون احتساب هزینه مالیات، بیمه، شماره گذاری، عوارض و…) و بر اساس معیار اسفند سال گذشته ۲۵۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۶۶۶ تومان است. اگر این قیمت در کلینیک خودرو تایید شود ، تارا دنده‌ای در ابتدای عرضه بر اساس این ارزش گذاری وارد بازار می شود.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

بررسی جزئیات قیمت این خودرو نشان می دهد، قیمت تارا دنده‌ای با احتساب هزینه هایی مثل مالیات ارزش افزوده، بیمه، عوارض و… به حدود ۲۸۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می رسد.

آریاک سفر

البته این احتمال هم وجود دارد که ایران خودرو در اواخر بهار ۱۴۰۰، قیمت کارخانه‌ای تارا را افزایش بدهد. بنابراین قیمت نهایی این خودرو برای ثبت نام کنندگان (با احتساب هزینه‌های مالیات، بیمه، عوارض و…) در محدوده ۳۰۰ تا ۳۲۰ میلیون تومان تمام می شود.

مشخصات فنی تارا دنده ای

تارا مجهز به پیشرانه تیو ۵ پلاس (EC5) و ۱۱۰ اسب‌بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتن‌متر گشتاور است.در این پیشرانه و برایانتقال نیروی آن به چرخ‌های جلو، از یک گیربکس ۵دنده دستی یا جعبه‌دنده اتوماتیک ۶سرعته استفاده شده است.

خودروی تارا قادر است در مدت‌زمان ۹.۵ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و به طور ترکیبی معادل ۶.۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر سوخت بسوزاند‌.

فرمان برقی، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، نمایشگر لمسی ۷ اینچ، تهویه مطبوع دستی، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، چراغ LED روشنایی روز، کامپیوتر سفر، حسگر پارک و دوربین عقب، دو کیسه‌هوا برای سرنشینان جلو، ترمز دیسکی جلو و عقب، و سیستم کنترل پایداری الکتریکی هم از امکانات این خودروست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت تارا دنده ای مدل 1400 قطعی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز