قیمت بیت کوین 23 فروردین 1401 / رمزارز معروف در گرداب سقوط!

بیت کوین با انتشار بیانیه دولت آمریکا سقوط سنگینی داشت و در مرز 40 هزار دلاری قرار گرفت. هم اکنون قیمت بت کوین به 40 هزار و 211 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته دولت جو بایدن به مردم کشور آمریکا هشدار داد که گزارش نرخ تورم ماه مارس این کشور شاید رشد شدیدی را نشان دهد. اگر گزارش‌های منتشر شده درباره تورم ایالات متحده آمریکا نشان دهنده رشد قابل توجه تورم باشد، احتمالا بانک مرکزی با سرعت بیشتری نرخ بهره بانکی را افزایش خواهد داد. در حال حاضر نرخ تورم آمریکا به بالاترین اندازه در 40 سال گذشته رسیده و به نوعی دولت قابلیت کنترل آن را ندارد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

به گزارش موسسه سرمایه گذاری نیویورک دیجیتال، ترس از افزایش نرخ بهره بانکی و اتخاذ سیاست‌های پولی انقباضی در آمریکا، همچنان موضوع مهمی برای سرمایه گذاران بیت کوین به حساب می‌آید.

وضعیت مساعد هولدرها با وجود کاهش قیمت بیت کوین

با وجود کاهش نرخ بیت کوین، اما بسیاری از سرمایه گذاران وضعیت مساعدی دارند و سود کسب می‌کنند. به گزارش ارز دیجیتال، طبق آخرین آمارها از وضعیت هولدرهای بیت کوین، هم اکنون 67 درصد سرمایه گذاران بلندمدت و 7 درصد هولدرهای کوتاه مدت در سود هستند.

تحلیلگران گلسنود در گزارشی به این موضوع اشاره کرده‌اند که با وجود نزولی بودن بازار رمزارزها، به خصوص بیت کوین، شرایط کنونی این بخش بسیار بهتر از بازارهای نزولی دوره قبل است. براساس این گزارش گلسنود، بعید به نظر می‌رسد که سرمایه گذاران بلندمدت بیت کوین در وضعیت ضرر قرار بگیرند. هر چند که این بار پیش بینی شده امکان سقوط نرخ بیت کوین به مرز 30 هزار دلاری هم وجود دارد! گلسنود به این موضوع هم اشاره کرده که دوره‌های نزولی بازار معمولا طولانی مدت است و خروج از رکود بسیار دیر اتفاق می‌افتاد.

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز