قیمت بیت کوین روز 31 خرداد ماه 1401/ باز پس گیری کانال 20 هزار دلاری

قیمت بیت کوین برخلاف چند روز گذشته، بهبود پیدا کرده و بار دیگر کانال 20 هزار دلاری را پس گرفته است. هم اکنون نرخ بیت کوین با رشد هزار و 128 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 21 هزار و 201 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از گلسنود، تقریبا همه گروه‌های کیف پول، از شریمپ تا والز، زیان‌های گسترده‌ای را تحمل می‌کنند. این ضرر بدتر از مارس 2020 است. به گفته مارکوس سوتیریو، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، بیت کوین دوره‌ای از تورم مداوم را پشت سر نگذاشته و ممکن است با وقوع انحلال اجباری‌تر به سطوح پایینی دست پیدا کند. اما تا زمانی که سطح تورم به طور قانع کننده‌ای کم نشود، نمی‌توان انتظار روند صعودی پایداری را داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

یویا هاسگاوا، تحلیلگر صرافی ارز دیجیتال بیت کوین ژاپن، بیان کرده که اکنون پی اس پی بیت کوین کمی بیشتر از 50 درصد است، بنابراین امکان تداوم نزول نرخ بیت کوین وجود دارد.

آریاک سفر

هم اکنون ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 905.98 میلیارد دلار رسیده است. حجم کل بازار نیز در شبانه روز گذشته 72 میلیارد دلار بود. 43.27 درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت کوین است و بعد از آن اتریوم بیشتر بازار ارز را در اختیار دارد.

اطلاعات عمومی:

پرکاربردترین نمودار برای تحلیل رفتار بیت کوین کدام است؟

اگر فردی قصد خرید انواع رمزارزها، حتی بیت کوین، را داشته باشد، باید نمودارهای مهم آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد. نمودار پرکاربرد برای تحلیل رفتار بیت کوین، نمودار شمعی ژاپنی نام دارد. هر دوره زمانی در این نمودار با یک شمع مشخص می‌شود. این نوع نمودارها یک دید کلی از نحوه رفتار قیمت به شما می‌دهند. نمودارهای مذکور از سایت‌های تحلیلی مختلف مثل تریدینگ ویو قابل مشاهده و بررسی است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز