قیمت بیت کوین روز 30 خرداد ماه 1401/ ادامه حیات رمز ارز محبوب!

قیمت بیت کوین از مرز 18 هزار دلاری پایین‌تر نرفت و بار دیگر خود را به کانال 20 هزار دلاری رساند. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز قبل 518 دلار بالاتر رفته و به مرز 20 هزار و 619 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نظرات درباره کف قیمت بیت کوین کاملا متفاوت است و هر کارشناس و اهل فنی در این باره عقیده مختلفی دارد. به اعتقاد ارز دیجیتال، شاید بتوان با در نظر گرفتن شاخص قدرت نسبی، ام وی آر وی زد- اسکور و میانگین متحرک دوساله حدود کف قیمتی بیت کوین را پیش بینی کرد. اما براساس تجریبات و وضعیت شکل گرفته، برخی کارشناسان معتقدند امکان نزول بیشتر نرخ بیت کوین وجود دارد. زیرا اهرم خاصی از نرخ این ارز دیجیتال حمایت نمی‌کند و هنوز نمی‌توان درباره کف قیمتی این رمزارز نظر داد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

شاخص ترس و طمع بیت کوین در روز گذشته به 6 واحد رسیده بود که این موضوع ترس مطلق سرمایه گذاران این رمزارز را نشان می‌داد. به گفته حسین مریدسادات، فعال حوزه ارز دیجیتال، شاخص ترس و طمع به فعالان بازار کریپتو کمک می‌کند تا متوجه روند حرکت معاملاتی فعالان کریپتو شوند و این شاخص به صورت روزانه در سایت‌های مختلفی ارائه شود.

اطلاعات عمومی:

چگونه استخراج بیت کوین را شروع کنیم؟

استخراج بیت کوین نیازمند داشتن آگاهی و دانش خاصی در این حوزه است. اگر فردی به این کار علاقمند باشد و دانش مورد نظر را کسب کند می‌تواند برای استخراج به شبکه بپوندد. در گذشته به سادگی امکان استخراج بیت کوین با کامیپوتر شخصی وجود داشت، اما اکنون به دلیل افزایش هزینه‌ها و مشکلات، باید تجهیزات قدرتمندتر و تخصصی‌تری را به کار برد. زیرا محاسبه مقدار ورودی‌های تصادفی با تعداد بالا با استفاده از کامپیوترهای معمولی طول می‌کشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز