قیمت بیت کوین روز 29 خرداد ماه 1401/ رمزارز پایه دوباره پرقدرت می شود؟

قیمت بیت کوین برخلاف باور سرمایه گذاران آن سقوط بدی داشت و حتی روز گذشته برای ساعاتی به کانال 18 هزار دلاری رسید. نرخ بیت کوین در روز جاری نسبت به روز قبل 888 دلار رشد پیدا کرد و در محدوده 18 هزار و 239 دلاری قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، در حال حاضر شاخص ترس به بیشترین میزان در چند سال گذشته رسیده است. اما کوین تلگراف در گزارشی بیان کرده که شاخص‌های میانگین متحرک و ام وی آر وی نشان می‌دهند احتمالا سطوح فعلی عمر زیادی نخواهند داشت. همین مسائل باعث شده تا برخی کارشناسان نسبت به اصلاح صعود قیمتی در آینده نزدیک امیدوار باشند. این کاهش قیمتی برای سرمایه گذاران مصمم بیت کوین حائز اهمیت است. زیرا آن‌ها همیشه به ابزارها و شاخص‌های درون زنجیره‌ای دسترسی دارند و با کمک آن‌ها سطوح مناسب خرید و ورود به بازار شناسایی می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با این حال روزهای پیش رو برای سرمایه گذاران بازار کریپتو و دارندگان بیت کوین بسیار سخت خواهد بود. ولی هنوز بعضی کارشناسان و فعالان بازار رمزارزها درباره صعود نرخ بیت کوین امیدوار هستند. در واقع نمی‌توان با این کاهش قیمتی درباره پایان عمر بیت کوین و مسائل این چنینی نظر داد.

اطلاعات عمومی:

مهم‌ترین هدف بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک پول دیجیتال است که بدون سلطه هیچ دولت و نهادی عمل می‌کند. مهم‌ترین هدف بیت کوین ایجاد فضای امن برای ذخیره و انتقال پول است. در واقع دارندگان این رمزارز با خیال آسوده می‌توانند خریدهای خود را انجام داده و به هر نقطه‌ای از دنیا انتقال پول داشته باشند. این انتقال پول نسبت به ارز فیات برای کاربران هزینه چندانی نخواهد داشت، چون کارمزد مبادله بیت کوین بسیار پایین است.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین روز 29 خرداد ماه 1401/ رمزارز پایه دوباره پرقدرت می شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز