قیمت بیت کوین روز 26 خرداد 1401/ نرخ رمزارز پایه کمتر می شود؟

قیمت بیت کوین برخلاف پیش بینی برخی کارشناسان بازار رمزارزها، از محدوده 23 هزار دلاری کمتر شد و پایین این نرخ ثابت ماند. هم اکنون نرخ بیت کوین نسبت به دیروز 631 دلار دیگر کم شده و در محدوده 21 هزار و 199 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیلگران کرپیتو پیش بینی‌های زیادی از وضعیت بازار رمزارزها ارائه می‌دهند. رکت کپیتال، تحلیلگر کریپتو، معتقد است که احتمالا نرخ بیت کوین در سه ماهه پیش رو به پایین‌ترین قیمت ممکن خواهد رسید. البته رکت کپیتال این پیش بینی را بر اساس پدیده هاوینگ یا نصف شدن پاداش بیان کرده است. این پدیده هر چهار سال یکبار اتفاق می‌افتد و در جریان آن پاداش‌های شبکه برای استخراج کنندگان به نصف می‌رسد. به اعتقاد این تحلیلگر، اتفاق مذکور در نوامبر برای بیت کوین رخ خواهد داد و این رمزارز در موعد مذکور چند سناریو قیمت از جمله انباشت را تجربه خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

در حال حاضر جمع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در مقایسه با دیروز 2.88 درصد رشد را تجربه کرده و به محدوده 961.67 میلیارد دلار رسیده است. همچنین حجم کل بازار ارزهای دیجیتال نسبت به 24 ساعت گذشته 23.28 درصد بالاتر رفت و 127.34 میلیارد دلار شد.

اطلاعات عمومی:

منظور از بازار گاوی چیست؟

زمانی که شرایط بازار رمزارزها مساعد است، بازار را گاوی می‌نامند. علت این نامگذاری هم به حالت مبارزه گاو برمی‌گردد. گاوها هنگام مبارزه شاخ‌های خود را به سمت بالا نگه می‌دارند که در توصیف بازارها به نوعی روند صعودی را نشان می‌دهد. در چنین بازاری، سرمایه گذاران به دلیل افزایش ارزش سهام خود و ضعیت مطلوب بازار، تمایلی به فروش ندارند و کمتر به عنوان فروشنده در بازار حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز