قیمت بیت کوین روز 25 خرداد 1401/ فروپاشی بازار رمز ارزها!

تور لحظه آخری-کاماپرس

قیمت بیت کوین در روز جاری با کاهش هزار و 747 دلاری نسبت به روز گذشته در محدوده 20 هزار و 513 دلاری قرار گرفت. برخی معامله گران بازار رمزارزها امیدوار بودند نرخ بیت کوین بیشتر از این کاهش نداشته باشد و در همین محدوده قیمتی متوقف شود. اما قیمت این رمزارز همچنان در حال نزول است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کاهش مداوم قیمت بیت کوین ترس در بازار رمزارزها را بیشتر کرده است. برخی کارشناسان و تحلیلگران مالی معتقدند که نرخ بیت کوین به صفر هم خواهد رسید. در واقع این گروه بیان می‌کنند چون بیت کوین کف قیمتی ندارد، روند نزولی آن همچنان ادامه خواهد داشت تا این رمزارز به طور کامل از بین برود. قاعدتا این افراد درباره رمزارزهای ضعیف‌تر و ناشناخته استدلال مذکور را با قدرت بیشتری به کار می‌برند. برخی فعالان حوزه مالی از حالا پیشنهاداتی را درباره ارزهای دیجیتال نسل آینده داده‌اند. آن‌ها صرفا امیدوارند که نسل بعدی ارزهای دیجیتال توسط مرکز پولی جهان ایجاد شود تا بساط رمزارزهای خصوصی برچیده شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز نرخ دیگر رمزارزهای معروف بازار مثل اتریوم، دوج کوین، شیبا اینو، ریپل و تتر هم نزول کرد. هم اکنون ارزش بازار جهانی رمزارزها با افت 2.71 درصدی در مقایسه با دیروز به 922.39 میلیارد دلار رسیده است.

اطلاعات عمومی:

منظور از بازار خرسی در دنیای رمزارزها چیست؟

هرگاه بازار رمزارزها روند نزولی داشته باشد و قیمت‌ها کم شود، بازار را خرسی یا نزولی می‌نامند. علت این نامگذاری به حالت خرس‌ها در هنگام مبارزه بازمی‌گردد. خرس‌ها هنگام مبارزه و دفاع از خود، پنجه‌ها و سر خود را رو به پایین نگه می‌دارند. این موضوع به نوعی تداعی کننده شرایط نزولی بازار است. البته برخی این اصطلاح را به فروشندگان پوست خرس نسبت می‌دهند. زمانی که این افراد اقدام به فروش پوست خرس می‌کردند، می‌دانستند قرار است قیمت این محصول در آینده کم شود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز