قیمت بیت کوین 23 خردادماه 1401/ وحشتناک ترین سقوط 18 ماه اخیر

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری نسبت به روز گذشته بیشترین میزان ریزش را تجربه کرد و با افت 3 هزار و 948 دلاری، به محدوده 23 هزار و 982 دلاری رسید. به نظر فعالان بازار رمزارز، سقوط های قبلی بیت کوین در مقابل افت نرخ امروز یک شوخی محسوب می‌شد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین در شبانه روز گذشته 13 درصد افت پیدا کرد و پایین مرز 24 هزار دلاری قرار گرفت. معمولا در سقوط‌های قیمتی رمزارزها پیش نمی‌آید که نرخ کاهش دو رقمی شود. اما این بار بیت کوین در یک روز کاهش دو رقمی را تجربه کرد که این میزان افت در چند سال اخیر بی‌سابقه محسوب می‌شد. با وقوع این افت سنگین نرخ بیت کوین، موقعیت معاملاتی بالغ بر 500 میلیون دلار این رمزارز لیکوئید شد. این موضوع به علاوه تداوم ترس شدید درباره خرید بیت کوین و اظهارنظرهای منتقدان درباره آینده رمزارز مذکور، باعث شده تا ابهامات درباره بازار ارز دیجیتال معروف بیشتر شود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

اخیرا پیتر شف، یکی از منتقدان بیت کوین، اعلام کرده که قیمت این رمزارز تا مرز 20 هزار دلاری عقب نشینی خواهد کرد. اما در روز جاری، ارزش معاملات انواع رمزارزها بیشتر شد و بعد از مدت‌ها بهبود پیدا کرد. در حال حاضر ارزش معاملاتی رمزارزها با رشد 56 درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده 132 میلیارد دلار قرار دارد.

اطلاعات عمومی:

کدام رمزارز بهتر است؟

خیلی از افرادی که با دنیای رمزارزها آشنایی اجمالی دارند، نام بعضی از ارزهای دیجیتال را به مراتب شنیده‌اند که قاعدتا بیت کوین بیشتر از دیگر ارزهای دیجیتال تکرار شده است. اما بیت کوین پرکاربردترین و موثرترین رمزارز دنیا نیست! در حال حاضر تتر رمزارز کاربردی شبکه کریپتو کارنسی است که بسیاری از اهل فن به تغییرات نرخ آن توجه دارند. با این حال هر ارز دیجیتالی با توجه به میزان بودجه و نوع مصارف سرمایه گذاران، می‌توان مفید و بهتر باشد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز