قیمت بیت کوین روز 21 خردادماه 1401/ ادامه بحران در بازار رمزارزها

لست سکند

قیمت بیت کوین باز هم به سمت کانال 20 هزار دلاری عقب نشینی کرد و به نظر این بار ناامیدی‌ها درباره این رمزارز بیشتر شده است. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال نسبت به روز گذشته 265 دلار دیگر کم شده و در مرز 28 هزار و 816 دلاری قرار دارد. این اتفاق در پی انتشار اطلاعات و آمار مربوط به رشد تورم آمریکا رخ داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، میزان تورم آمریکا پیش رونده است و سیاست‌های فدرال رزرو نتوانسته مانع از این اتفاق شود. همین عامل سبب شده تا بیت کوین بار دیگر از مرز 30 هزار دلاری پایین‌تر برود و به محدوده 28 هزار دلاری برسد. تحلیلگران معتقدند که بازار رمزارزها در کوتاه مدت بهبود قابل توجهی نخواهد داشت و این وضعیت رکودی همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

هم اکنون وضعیت اغلب شاخص‌های تکنیکال در نماهای بلندمدت و میان مدت رو به نزول خواهد بود و حتی امکان دارد نرخ بیت کوین به محدوده 25 هزار دلاری سقوط کند. به نظر عمده کارشناسان بازار رمزارزها، کاهش قیمتی بیت کوین ادامه خواهد داشت و نرخ این رمزارز در محدوده 25 هزار تا 27 هزار دلاری توقف خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

گام مهم برای معامله در بازار رمزارزها چیست؟

شرایط نامساعد بازار رمزارزها برای برخی معامله گران و سرمایه گذاران مطلوب است و اصطلاحا این گروه‌ها برای کاهش بیشتر قیمت بیت کوین کمین کرده‌اند. در واقع این افراد معتقدند نرخ بیت کوین در بلندمدت جهش قابل توجهی خواهد داشت و سرمایه خوبی برای آینده دور محسوب می‌شود. اما خرید این رمزارز و دیگر ارزهای دیجیتال باید از درگاه مطمئنی اتفاق بیفتاد تا نتیجه به جای داشتن عایدی به کلاهبرداری بدل نشود. اوکی اکسچنج با یک تیم مجرب از کارشناسان، بستر مناسبی برای خرید انواع رمزارزها محسوب می‌شود. کارشناسان این مجموعه هر روزه از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح تا 16 و 30 دقیقه عصر به سوالات و ابهامات کاربران انواع رمزارزها پاسخ می‌دهند.

اطلاعات عمومی:

کمترین میزان برای خرید بیت کوین چه اندازه است؟

حداقل سرمایه‌ای که برای خرید بیت کوین می‌توان خرج کرد متفاوت است، اما می‌توان گفت کف پول لازم برای خرید بیت کوین باید به اندازه‌ای باشد که صرافی یا کیف پول متقاضی بتواند کارمزد خود را از آن بردارد. به همین دلیل بیشتر صرافی‌ها یا کیف پول‌ها خودشان کف میزان خرید بیت کوین را اعلام می‌کنند. در واقع کاربر آن صرافی یا کیف پول از نظر سیستمی اجازه خرید کمتر از مقدار مشخص شده را صادر نخواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز