قیمت بیت کوین روز 18 خردادماه 1401/ نهنگ ها نرخ رمزارز مشهور را تعیین می کنند؟!

لست سکند

قیمت بیت کوین کاملا در نوسان است و هیچ ایده‌ای درباره روند این رمزارز وجود ندارد. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته 441 دلار کم شده و به مرز 30 هزار و 412 دلاری رسیده است. به نظر برخی سایت‌های تحلیلی، این نوسانات به تصمیمات نهنگ‌های بازار مربوط می‌شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، آمارهای پلتفرم تحلیلی ویل مپ بیانگر این است که تصمیمات نهنگ‌های بیت کوین در هفته‌های گذشته روی بازار در هفته‌های اخیر موثر بود. براساس تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان ویل مپ، کف‌ها و سقف‌های قیمتی بیت کوین دقیقا در سطوحی شکب گرفته که فعالیت نهنگ‌های بازار در آن‌ها افزایش پیدا کرده است. در واقع زمانی که کیف پول‌های ثروتمند و کلی بیت کوین تصمیم به خرید و فروش دارند، قیمت این رمزارز را دچار تغییر می‌کنند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

ویل مپ موضوع مذکور را با ذکر مثال برای فعالان بازار بیت کوین مطرح کرده است. به گفته این پلتفرم تحلیلی، برخی از نهنگ‌ها فعال‌تر از هولدرهای ثروتمند بیت کوین عمل کرده‌اند. به ظاهر طی یک هفته گذشته یکی از این آدرس‌های ثروتمند در بایننس فعالیت داشته و با خرید و فروش‌های برنامه ریزی شده در نوسان محدود قیمت در یک بازه باریک روی نمودار نقش ایفا کرده است.

راز آسمان پایتخت

کسب اطلاعات به روز؛ شرط اصلی معامله انواع رمزارزها

ورود به بازار بیت کوین و دیگر رمزارزهای دیجیتال، نیازمند در اختیار داشتن اطلاعات ضروری و به روز است. بنابراین وبسایت‌های برای معامله انواع رمزارزها مناسب هستند که اطلاعات دقیقی درباره قیمت، شرایط بازار و … ارزهای دیجیتال مختلف ارائه دهند. اوکی اکسچنج برای کاربران ایرانی اطلاعات اولیه و به روز انواع رمزارزها را فراهم کرده است. متقاضیان می‌توانند به منظور دستیابی به انواع اطلاعات پایه‌ای و مطالب مهم درباره خرید و فروش بیت کوین و بازار رمزارزها به وبسایت یا صفحه اینستاگرام این مجموعه مراجعه و حتی سوال‌های خود را درباره این حوزه از کارشناسان خبره آن مطرح کنند.

اطلاعات عمومی:

بیت کوین در چه جاهایی ذخیره می‌شود؟

ارز دیجیتال با پول فیات متفاوت است و بنابراین نحوه ذخیره کردن آن هم متفاوت خواهد بود. سرمایه گذاران بیت کون معمولا این رمزارز را در اکسچنج یا کیف پول رمزارزها نگهداری می‌کنند. کیف پول‌ها هم به دو نوع گرم و سرد تقسیم می‌شوند. البته یک روش دیگر ذخیره بیت کوین، نگهداری در صرافی‌ها است که به دلیل حملات متعدد هکرها و کم بودن امنیت این بخش، روش مذکور از طرف صاحبان اهل فن چندان توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز