قیمت بیت کوین روز 17 خردادماه 1401/ اصلاح قیمتی دوباره بازار رمزارزها!

بیت کوین در هفته‌های اخیر، بعد از هر صعود به کانال 30 هزار دلاری، بلافاصله اصلاح قیمتی داشته است. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته هزار و 874 دلار کم شده و در حال حاضر هم در محدوده 29 هزار و 473 دلاری قرار دارد. با اصلاح قیمتی این رمزارز، دیگر ارزهای دیجیتال هم دچار کاهش قیمت شدند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در یک روز اخیر نرخ بیت کوین بالغ بر هزار دلار ریزش کرد و همین موضوع باعث شد تا موج جدیدی از خروج سرمایه گذاران این رمزارز شکل بگیرد. براساس اخبار و اطلاعاتی که شبکه‌های مختلف منتشر کرده‌اند، تعداد معامله گرانی که در 24 ساعت اخیر از بازار با ضرر بیرون رفته‌اند به شدت افزایش پیدا کرده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

با این حال هنوز هم برخی گروه‌ها روی بیت کوین سرمایه گذاری دارند. نشانه‌هایی وجود دارد که بیان می‌کند سرمایه گذاران سازمانی در حال خرید در کف قیمتی هستند. براساس اطلاعات یک صندوق قابل معامله در بورس اسپات بیت کوین در کشور کانادا، طی یک ماهه اخیر بیشتر از هزار بیت کوین خریداری شده است.

براساس آخرین اطلاعات، هم اکنون بهترین رمزارز بازار بیشتر از 562 میلیارد دلار ارزش دارد و در واقع 44.42 رصد سهم کل بازار در اختیار این ارز دیجیتال است.

نحوه اعطای پاداش اوکی اکسچنج

همانطور که بیان شد، این کاهش قیمتی بیت کوین برای برخی سازمان‌ها و حتی افراد حقیقی مناسب بوده و آن‌ها در چنین شرایطی هم رمزارز معروف را می‌خرند. حتی در شرایط حاضر هم برخی از وبسایت‌ها به فعالان و کاربرانی که انواع رمزارزها را از طریق آن‌ها خریداری کنند، پاداش می‌دهند. اوکی اکسچنج یکی از این درگاه‌ها است که تحت شرایطی به کاربران خود پاداش اعطا می‌کند. در واقع افراد با دعوت دیگران برای خرید بیت کوین و انواع رمزارزها از درگاه اوکی اکسچنج، امکان دریافت پاداش را دارند.

اطلاعات عمومی:

آیا شبکه بیت کوین هم قابل دستکاری است؟

بیت کوین به دلیل داشتن امنیت بالا و کارمزد پایین بین مردم معروف شد و مورد استقبال قرار گرفت. اما این شبکه هم در خطر حمله هکرها و حتی دستکاری ماینرها قرار دارد. به طور کلی در شبکه رمزارزها اصطلاحی تحت عنوان «حمله 51 درصدی» وجود دارد که بیان کننده احتمال دستکاری توسط ماینرهای این فضا است. زمانی که یک فرد یا گروهی موفق شوند 51 درصد قدرت شبکه را در دست بگیرد و بالاترین هش ریت را به دست آورد، توانایی حمله به شبکه را پیدا می‌کنند. افراد یا گروه‌هایی که چنین قدرتی دارند، می‌توانند کوین‌های خارج از پروتکل تولید کرده یا آن‌ها را سرقت کنند. در چنین شرایطی امنیت شبکه مختل خواهد شد و بلاک‌ها مورد بررسی و تصحیح قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز