پادشاه رمزارزها ناتوان در فتح نرخ جدید/ قیمت بیت کوین امروز 12 خردادماه 1401

لست سکند

بیت کوین باز هم در محدوده 30 هزار دلاری دوام نیاورد و به کانال 20 هزار دلاری عقب نشینی کرد. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال با کاهش 312 دلاری نسبت به روز قبل، در محدوده 29 هزار و 933 دلاری قرار دارد. برخلاف امیدواری و پیش بینی‌ها درباره احتمال رشد مجدد بیت کوین، بار دیگر بازار این ارز دیجیتال و دیگر رمزارزها نزولی شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نظر برخی از کارشناسان و معامله گران بازار رمزارزها، همانطور که صعود قیمتی بیت کوین تحت تاثیر تنها یک عامل قرار ندارد، ریزش کنونی آن هم وابسته به یک مورد نیست. قبلا برخی از کارشناسان اعلام کرده بودند که جنبه‌های حمایتی از قیمت بیت کوین چندان قدرت ندارند و امکان ریزش مجدد نرخ این ارز دیجیتال دور از انتظار نخواهد بود. همچنین این گروه از کارشناسان معتقد بودند که اگر بار دیگر بیت کوین به پایین کانال 30 هزار دلاری برسد امکان سقوط آن تا مرز 29 هزار دلار وجود خواهد داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

بدبینی سرمایه گذاران به قیمت بیت کوین

با توجه به موارد ذکر شده، به نظر می‌رسد همچنان سرمایه گذاران نسبت به بازار رمزارزها به خصوص بیت کوین بدبین هستند و در این بخش معاملات چندانی انجام نمی‌دهند. همین دلسردی سرمایه گذاران یکی از دلایل نزول قیمتی بیت کوین محسوب می‌شود. در واقع این عامل باعث ریزش سریع نرخ بیت کوین در اواخر هفته گذشته بود.

راز آسمان پایتخت

روش معامله باز در بازار رمزارزها

هنوز بعضی از سرمایه گذاران با دیدگاه بلندمدت در بازار رمزارزها فعالیت دارند و کاهش قیمتی شکل گرفته را یک فرصت تلقی می‌کنند. بستری مانند اوکی اکسچنج باعث شده تا کاربران ایرانی هم امکان معامله انواع ارز دیجیتال را داشته باشند. کاربران برای انجام یک معامله باز در اوکی اکسچنج باید دارایی اولیه داشته باشند و با تبدیل موجودی خود در بخش تریدر، از خریداران و فروشندگان رمزارزها، ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کنند.

اطلاعات عمومی:

چگونه در معاملات رمزارزها سود کسب کنیم؟

روش‌های مختلفی برای کسب سود در معاملات ارزهای دیجیتال وجود دارد که یکی از آن‌ها معامله جفت ارز دیجیتال است. معامله جفت ارز دیجیتال به فرآیندی گفته می‌شود که فرد همزمان با فروش یک رمزارز، ارز دیجیتال دیگری را می‌خرد. مثلا فروشنده بیت کوین، بدون تبدیل رمزارز خود به ریال یا دلار، تتر خریداری می‌کند. معمولا افرادی که در بازه زمانی مناسب و با تحلیل درست سراغ بازار رمزارزها می‌روند و این نوع معامله را انجام می‌دهند، سود به دست می‌آورند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز