صعود سریع رمزارز معروف در دو روز/ قیمت بیت کوین امروز 10 خرداد 1401

امروز قیمت بیت کوین 762 دلار دیگر نسبت به روز قبل بالاتر رفت و به مرز 31 هزار و 526 دلاری رسید. به نظر برداشته شدن محدودیت‌های سنگین مربوط به ویروس کرونا در کشور چین و راحت شدن مبادلات تجاری این کشور، یکی از دلایل رشد قیمتی بیت کوین در 24 ساعت اخیر است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیت کوین بعد از دو هفته نزول متوالی رسیدن به کانال 20 هزار دلاری، بار دیگر توانست کانال 30 هزار دلاری را باز پس گیرد و اکنون به مدار 31 هزار دلاری دست پیدا کند. اما برطرف شدن محدودیت شرکت‌های چینی باعث شده تا بازار سهام چین و اروپا به همراه بخش رمزارزها رشد پیدا کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نوسان قیمت بیت کوین و ابهام بازار رمزارزها

بازار رمزارزها دائما در حال نوسان است که این امر موجب شده تا افق بلندمدت ارزهای دیجیتال قابل پیش بینی نباشد. درخصوص معروف‌ترین ارز دیجیتال دنیا هم این مسئله وجود دارد. گزارش‌ها و الگوهای تاریخی موجود بیانگر این است که اکنون نمی‌توان حرکت خاصی برای بیت کوین تصور کرد.

آریاک سفر

بیت کوین در طی چند هفته گذشته به چهارمین نزول بزرگ تاریخی خود دست پیدا کرد و برای 200 روز متوالی در مدار کاهشی بود. بعد از سقوط سنگینی که در بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها اتفاق افتاد و همچنین از بین رفتن 60 میلیارد تومان دلار دارایی دارندگان ترا، همچنان هم جو ترس و احتیاط در بازار رمزارزها وجود دارد.

از کجا معاملات رمزارزها را شروع کنیم؟

معاملات انواع ارز دیجیتال نیازمند استفاده از یک درگاه مناسب است. اوکی اکسچنج تریدر یک پایه مناسب برای شروع معامله محسوب می‌شود. افرادی که مایل به مبادله رمزارزها از این درگاه هستند باید ابتدا در اوکی اکسچنج تریدر ثبت نام کرده و ایمیل خود را تایید کنند. بعد از وارد کردن اطلاعات شخصی و کارت بانکی و تایید آن توسط کارشناسان مجموعه، امکان انجام انواع معاملات رمزارزها برای کاربران وجود خواهد داشت.

اطلاعات عمومی:

آیا بیت کوین پشتوانه دارد؟

بیت کوین به معنای دقیق کلمه فاقد پشتوانه است. بیت کوین پشتوانه رسمی مثل حمایت یک نهاد دولتی یا خصوصی را ندارد یا فلز گرانبهایی مانند طلا از قیمت آن پشتیبانی نمی‌کند. پشتوانه اصلی این رمزارز و تمامی ارزهای دیجیتال فقط اعتماد و تفکر مردم است. البته نباید فراموش کرد که این موضوع فقط مربوط به رمزارزها نیست؛ خیلی از ارزهای مهم جهان مثل دلار آمریکا هم پشتوانه طلا و فلزات گرانبها را ندارند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز