تناوب بازار رمزارزها همچنان ادامه دارد/ قیمت بیت کوین امروز 9 خرداد 1401

لست سکند

قیمت بیت کوین در روز جاری به مرز 30 هزار دلاری رسیده اما هنوز هم در این بازار ترس زیادی وجود دارد. یکی از دلایل ترس موجود در بازار بیت کوین، نزول بی‌وقفه 9 هفته‌ای متوالی این رمزارز است. هم اکنون نرخ این رمزارز نسبت به روز گذشته هزار و 493 دلار بالاتر رفته و به محدوده 30 هزار و 611 دلاری رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، تحلیل‌های بازار بیت کوین نشان دهنده این است که افت قیمتی که در حال حاضر برای این ارز دیجیتال اتفاق افتاده، چهارمین نزول بزرگ تاریخ ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. نزدیک به 200 روز است که قیمت بیت کوین در یک روند نزولی به سر می‌برد و همین موضوع حس امیدواری معامله گران و سرمایه گذاران را به طور کامل از بین برده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

عمیق‌ترین کاهش قیمت بیت کوین چه زمانی بود؟

طولانی‌ترین دوره نزولی بازار مربوط به سال 2014 تا 2015 بود که تقریبا دو برابر بیشتر از دوره فعلی به طول انجامید. هنوز دوره کاهش قیمتی بیت کوین متوقف نشده و به نظر تحلیلگران این روند ادامه دارد. تحلیلگران معتقدند که تا مدت‌ها نمی‌توان برای بیت کوین حرکت خاص و پرقدرتی را تصور کرد. با این حال هنوز برخی معامله گران نسبت به این موضوع و رشد مجدد قیمت انواع ارزهای دیجیتال امیدوار هستند.

راز آسمان پایتخت

اهمیت وبلاگ آموزشی در بحث رمزارزها

افرادی که در بازار رمزارزها فعالیت دارند، به اهمیت به روزرسانی اطلاعات مرتبط درباره انواع ارزهای دیجیتال پی برده‌اند. معمولا هر نوع اطلاعاتی در این حوزه معتبر نیست و پیدا کردن مقالاتی درباره عملکرد انواع ارزهای دیجیتال به زبان فارسی کاری دشوار است. اما در وبلاگ اوکی اکسچنج برای راحتی کاربران همواره مقالات مناسبی را بارگذاری می‌شود. آخرین مقاله این مجموعه مربوط به شناخت پنج رمزارز این هفته بازار است که به نظر برای معامله گران مفید باشد.

اطلاعات عمومی:

نحوه خرید و فروش با ارز دیجیتال

پول دیجیتال یا همان رمزارز در واقع ارزی بر بستر بلاکچین، نوع خاصی از شبکه‌های غیرمتمرکز  و در واقع درگاه اینترنتی است. رمزارزها به صورت رمزنگاری شده با استفاده از الگوریتم‌های رمزنگاری کامپیوتری تولید می‌شوند. این ارزهای دیجیتال به صورت کاربر به کاربر بوده و فرآیند نقل و انتقال آن‌ها بدون نظارت حکومت‌ها رخ می‌دهد. دارندگان انواع ارزهای دیجیتال می‌توانند با آن‌ها انواع محصولات و خدمات را خریداری کنند؛ البته به شرطی که رمزارز مورد استفاده در شبکه پرداخت مورد نظر، پذیرفته شده باشد

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز