قیمت بیت کوین امروز 8 خرداد 1401/ گرداب اقتصادی بازار رمزارزها را ویران کرد

قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 186 دلار افزایش پیدا کرده و اکنون در محدوده 29 هزار و 147 دلاری قرار دارد. از دید تحلیلگران مسائلی مثل نرخ بهره بالا و دیگر مسائل اقتصادی موجب پایین ماندن نرخ بیت کوین شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بیت کوین، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، هم اکنون نرخ بهره اقتصاد آمریکا به یک درصد رسیده است که نسبت به 12 سال گذشته بسیار زیاد محسوب می‌شود. این عامل یکی از دلایل اصلی پایین ماندن نرخ بیت کوین است. البته برخی از فعالان اقتصادی آمریکا معتقدند که شرایط کنونی اقتصاد آمریکا مساعد است و این احتمال وجود دارد که نرخ بهره این کشور تا 3 درصد هم بالا برود. در این حالت باید منتظر کاهش عمیق‌تر نرخ بیت کوین بود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دلیل ریزش قیمت بیت کوین

از دید فعالان اقتصادی، هر چقدر که وضعیت بیت کوین و رمزارزها پیشروی کرده باشد و بالا برود، اگر نرخ بهره در سطح جهانی افزایش پیدا کند، ریزش قیمتی انواع ارزهای دیجیتال اتفاق خواهد افتاد. در چنین شرایطی سرمایه گذاران بزرگ کمتر به دنبال ریسک خواهند بود و پول خود را در جای مطمئن‌تر سرمایه گذاری خواهند کرد.

آریاک سفر

همین عوامل سبب شده تا بیت کوین در یک محدوده معاملاتی کوچکی نوسان داشته باشد و ادامه فشارهای اقتصادی این رمزارز مهم را ناتوان‌تر از همیشه جلوه دهد. دیدگاه بیشتر معامله گران نسبت به ادامه روند نزولی رمزارزها مثبت است و در واقع هنوز هم فعالان این بازار امیدواری چندانی درباره این بخش ندارند.

برای داشتن امنیت معامله انواع رمزارزها چه باید کرد؟

خرید و فروش انواع رمزارزها، از ارزان‌ترین تا گران‌ترین آن‌ها، کار چندان ساده‌ای نیست. همه افراد برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یک پلتفرم احتیاج دارند. پلتفرمی برای انجام این فعالیت مناسب است که تعداد رمزارزهای بیشتر را به صورت قانونی با سابقه و پشتیبانی مناسب ارائه دهد. اوکی اکسپنج یکی از این پلتفرم‌های قانونی و مناسب است که امکان خرید و فروش بیشتر از 400 ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم می‌کند.

اطلاعات عمومی:

بلاکچین چیست و چه ارتباطی با بازار رمزارزها دارد؟

بلاکچین نوعی سیستم ثبت اطلاعات و گزارش‌ها است که همه دانش‌های ذخیره شده در آن، میان اعضای فعال شبکه به اشتراک گذاشته می‌شود. تمامی اعضای این شبکه می‌توانند یک نسخه از اطلاعات ثبت شده را در اختیار بگیرند. به همین دلیل امکان تغییر و حذف اطلاعات در این سیستم تا حد زیادی محدود شده است. همه رمزارزهایی که تاکون شکل گرفته‌اند، روی شبکه بلاکچین کار می‌کنند. یعنی افرادی که رمزارزها را مبادله می‌کنند، در حال فعالیت در شبکه بلاکچین به عنوان یک کاربر هستند. به همین دلیل داشتن اطلاعات درباره شبکه بلاکچین برای دارندگان رمزارزها لازم است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین امروز 8 خرداد 1401/ گرداب اقتصادی بازار رمزارزها را ویران کرد

  1. رضوان گفته:

    بیت کوین در بازار رقابت ارزهای دیجیتال نسبت به دیگر ارزها خیلی در نوسان هست و حرکت سینوسی دارد و با این حال جایگاه خود را پیدا می کند و ماندگار خواهد بود

  2. ترنم گفته:

    بیت کوین در بازار رقابت ارزهای دیجیتال نسبت به دیگر ارزها خیلی در نوسان هست و حرکت سینوسی دارد و با این حال جایگاه خود را پیدا می کند و ماندگار خواهد بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز