قیمت بیت کوین امروز 7 خرداد 1401/ ققنوس از خاک برمی‌خیزد؟

وضعیت بیت کوین همچنان نامشخص بوده و به نظر فضای ترس در بازار این رمزارز معروف تثبیت شده است. ولی امروز قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 246 دلار بالا رفته و اکنون در محدوده 28 هزار و 804 دلاری قرار دارد. با وجود نزول شدید نرخ بیت کوین یکی از کارشناسان بلومبرگ معتقد به رشد دوباره قیمت این رمزارز و عملکرد مناسب آن در روزهای آینده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اخیرا مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ اینتلیجنس، اعلام کرده که در صورت افت شاخص سهام، بیت کوین، طلا و اوراق قرضه شرایط مساعدی پیدا خواهند کرد. در واقع مک گلون معتقد است که بیت کوین و طلا در آینده نزدیک می‌توانند عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. اما اغلب سرمایه گذاران و معامله گران بازار رمزارزها نظر متفاوتی دارند. این گروه‌ها معتقدند که این شدت از کاهش قیمت بیت کوین باعث شده تا امیدواری‌ها درباره عملکرد مثبت بیت کوین در بلندمدت از بین برود. شاخص ترس و طمع هم بر این موضوع مهر تایید می‌زند. بیت کوین برای چهارمین هفته متوالی نتوانسته از حالت نزولی خارج شود و در این مدت رکوردشکنی هم داشته است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

دیدگاه مخالف رشد قیمت بیت کوین

با این وجود و ریزش مداوم قیمت بیت کوین، نلسون لیم، کارشناس پلتفرم تحلیلی نانسن، بیان کرده که این رمزارز در مقایسه با اتریوم و سایر راهکارهای لایه یکم افت بسیاری کمتری را تجربه کرده است. به همین دلیل خیلی از سرمایه گذاران رمزارزهای دیگر به بازار بیت کوین پناه می‌برند و در این بخش سرمایه گذاری دارند.

آریاک سفر

مبادله رمزارزها را در چه درگاهی انجام دهیم؟

با وجود نزول مداوم قیمت بیت کوین، بازار پیش بینی‌ها روند قیمتی و بهترین زمان برای خرید این ارز دیجیتال داغ است. کاربران ایرانی به منظور خرید انواع ارز دیجیتال با مشکلات مختلفی مواجه هستند، اما درگاه‌های امن هم در این خصوص وجود دارد. ایرانیان مشتاق به مبادله رمزارزها می‌توانند با مراجعه به وبسایت اوکی اکسپنج قیمت انواع ارز دیجیتال به همراه تغییرات روزانه و نمودار هفتگی آن‌ها را مشاهده کنند. ضمنا آکادمی امن این مجموعه هم برای تازه واردان انواع اطلاعات و آموزش‌ها را تدارک دیده تا مشتریان در این بازار با خیال راحت‌تری مبادله داشته باشند.

اطلاعات عمومی:

با رمزارز پالیگان آشنا شوید

ارز دیجیتال پالیگان قبلا با نام ماتیک شناخته می‌شد. این ارز دیجیتال امکان انجام تراکنش‌ها را با هزینه کمتر و امنیت مضاعفی فراهم کرده است. این ارز دیجیتال توان عملیاتی بالایی هم دارد. هم اکنون نرخ این ارز دیجیتال با رشد 0.0094 نسبت به روز گذشته به مرز 0.58 یک دلار رسیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز