قیمت بیت کوین امروز 4 خردادماه 1401/ کاهش امیدواری ها نسبت به رمزارز پایه

لست سکند

بیت کوین برای رسیدن به نرخ 30 هزار دلاری تلاش می‌کند اما فعلا ناکام مانده است. هم اکنون قیمت بیت کوین با رشد 394 دلاری نسبت به روز قبل در محدوده 29 هزار و 779 دلاری قرار دارد. دامنه انتظارات درباره بازدهی مثبت بیت کوین در بلندمدت کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ارز دیجیتال، نزول‌های پی در پی، رشد ریسک سرمایه گذاری در رمزارزها و تسلط ترس شدید بر بازار باعث شده تا معامله گران زیادی به خروج از بازار ارزهای دیجیتال تمایل پیدا کنند. در واقع آن‌ها به دنبال پایین آوردن ریسک سبد سرمایه گذاری خود هستند. کارشناسان رمزارزها معتقدند با وقوع چنین شرایطی نمی‌توان نسبت به بازدهی مثبت انواع رمزارزها در بلندمدت خوشبین بود. براساس اطلاعات شاخص ترس و طمع بیت کوین، تقریبا نزدیک به 30 روز است که بازار در حالت ترس قرار دارد و در این حوزه چندین رکورد هم برای آن به ثبت رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

قیمت بیت کوین بهبود پیدا می‌کند؟

با توجه به مسائل مذکور، تنها در صورتی که بیت کوین بتواند در روزهای آتی به محدوده 30 هزار دلاری و حتی بالاتر از آن صعود کند، شرایط متعادل‌تر خواهد شد و میزان ترس در این بازار کاهشی می‌شود. اما به نظر سرمایه گذاران تمایل چندانی به حمایت از بازار بیت کوین و دیگر رمزارزها ندارند تا آن‌ها امکان بازبینی قیمت خود را داشته باشند.

راز آسمان پایتخت

سخنان و پیش بینی‌های ضد و نقیضی هم درباره آینده قیمتی بیت کوین وجود دارد و افراد مشهور درباره این موضوع نظرات مختلفی را ارائه می‌دهند.

محلی مناسب برای تبادل سریع رمزارزها

با وجود تمام اخبار منفی درباره رمزارزها، شرایط کنونی بازار برای افراد با درآمد متوسط مناسب است. در واقع بعضی به دیدگاه‌های خوشبینانه بازار اتکا کرده و بر اساس آن در حال خرید و ذخیره انواع رمزارزها در کیف پول خود هستند. در این خصوص خرید از درگاه مطمئن و حاوی اطلاعات درست اهمیت زیادی دارد. وبسایت اوکی اکسچنج بک بستر مناسب برای مبادله انواع رمزارز است که به افراد کمک می‌کند با امکان تبادل سریع به هدف خود برسند.

اطلاعات عمومی

رمزارز فلو را بشناسید

ایده شکل گیری فلو بعد از افت سرعت اتریوم در سال 2017 شکل گرفت. در واقع فلو یک شبکه بلاکچین است که به منظور ایجاد زیرساخت مناسب برای برخی بازی‌های فناورانه شکل گرفت. این رمزارز امکان تراکنش سریع و کم هزینه را برای دارندگان خود فراهم می‌آورد.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “قیمت بیت کوین امروز 4 خردادماه 1401/ کاهش امیدواری ها نسبت به رمزارز پایه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز