قیمت بیت کوین امروز 5 خرداد 1401 / وضعیت قرمز در بازار رمزارزها

از ساعات ابتدایی فعالیت بازار امروز، دوباره ارزهای دیجیتال دچار ریزش شده‌اند و بیشتر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار گرفته‌اند؛ در حال حاضر بیت کوین با کاهش حدودا یک درصدی، به قیمت 29 هزار و 823 دلار رسیده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از اقتصاد نیوز، بازار ارزهای دیجیتال با ازرش جهانی 1.26 تریلیون دلار، مجددا قرمزپوش شده و اتی 1.67 درصدی را نسبت به روز قبل نشان می‌دهد. بر اساس آمار ثبت شده، حجم کل معاملات در طول شبانه روز گذشته ۴.۹۲ درصد کاهش یافته و به ۶۹.۰۳ میلیارد دلار رسیده است.

طی 24 ساعت گذشته در کنار سیگنال‌های کاهش جزئی بازار رمزارزها، پیشرفت‌های جزئی صعودی نیز در نمودار این بازار دیده شد. پس از حرکت صعودی اتریوم برای نزدیک شدن به دوهزار دلاری و توقف بیت کوین به فاصله نزدیکی از مرز 30 هزار دلاری، ریپل و دوج کوین به عنوان آلت‌کوین‌های اصلی این بازار به ترتیب به قیمت‌های 0.40 و 0.08 دلار رسیدند. در حال حاضر اتریوم با ریزش بیش از ۳ درصد به قیمت هزار و ۹۴۵ دلار معامله می‌شود. سولانا و پولکادات هم با کمی نزول. 48.62 دلار و 9.92 دلار شدند.

آریاک سفر

بهترین زمان برای ورود به بازار رمزارزها

با وجود ریزش‌های مداوم بیت کوین و سایر رمزارزها در چند مدت اخیر، سرمایه‌گذاران قدیمی این بازار می‌دانند که دنیا از آن ارزهای دیجیتال خواهد بود و از موقعیت‌های قرمز بازار رمزارزها برای خرید ارزهای بیشتر بهره می‌برند. به گفته کارشناسان نیز این روزها بهترین فرصت برای ورود افراد تازه‌کار به بازار بزرگ ارزهای دیجیتال است؛ اما پیش از خرید، بهتر است با متخصصان مراکز معتبری مانند اوکی اکسچنج مشورت کنید تا با جزئیات مهم این بازار بهتر آشنا شده و سرمایه‌گذاری آگاهانه و موفقی را تجربه کنید.

اطلاعات عمومی:

استلار را می‌شناسید؟

ارز دیجیتال بومی استلار، لومن ایکس ال ام است. استلار، شبکه‌ای باز است که برای ذخیره و جابجایی پول طراحی شده و به افراد امکان می‌دهد پول دیجیتال را ایجاد، ارسال و معامله کنند. این شبکه برای فروش و مبادله تمام پول‌های دیجیتال طراحی شده است، نه فقط رمزارز پایه مرتبط خود که همان لومن-استلار است؛ گرچه برای انجام تراکنش ها در این بستر باید مقداری لومن داشته باشید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز