تلاطم در بازار خسته رمزارزها / قیمت بیت کوین روز 11 خرداد 1401

لست سکند

امروز در بازار رمزارزها، قیمت بیت کوین نسبت به روز گذشته 85 دلار کم شد و در مرز 31 هزار و 570 دلار قرار گرفت. با اینکه نشانه‌هایی از وضعیت اشباع بازار به نمایش گذاشته شده و این مسئله را هم شاخص‌های تکنیکال تایید می‌کنند، اما باز هم نرخ بیت کوین کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، بعد از 9 هفته سقوط پیاپی که برای بیت کوین اتفاق افتاد، این بازار در پایان ساعات معاملاتی روز گذشته اندکی جان گرفت و رشد پیدا کرد. اما امروز بار دیگر کاهشی شد، البته نزول قیمتی بیت کوین به اندازه‌ای نبود که به کانال‌های پایین‌تر برود.

اخبار مرتبط را بخوانید:

چین بازار رمزارزها را نجات داد؟

برخی از فعالان بازار رمزارزها معتقدند که کاهش محدودیت‌های مربوط به کووید 19 در کشور چین باعث رشد قیمتی بیت کوین شده است. اکنون شرایط بیت کوین نسبت به هشت هفته گذشته بهبود پیدا کرده و در کانال 31 هزار دلاری معامله می‌شود. ضمنا از اواخر هفته گذشته همبستگی بین بیت کوین و سهام کم کم از بین رفت و دیگر همگام با بازار سهامی، رمزارز معروف کاهش یا افزایش نداشت.

راز آسمان پایتخت

کسب درآمد مناسب با اوکی اکسچنج

با توجه به اینکه اکنون شرایط بازار انواع رمزارزها بهتر شده، خیلی از افراد علاقمند به این حوزه یا اشخاصی که به دنبال سرمایه گذاری هستند، برای خرید انواع ارزهای دیجیتال اقدام می‌کنند. اوکی اکسچنج شرایطی را برای علاقمندان به حوزه رمزارزها فراهم کرده که به وسیله آن امکان کسب درآمد هم دارند. به این شکل که افراد با دعوت هر یک از دوستان خود به صفحه اوکی اکسچنج و انجام خرید افراد مدعو از این درگاه، 5 هزار شیبا و بخشی از کارمزد خریدها به اشخاص معرف پرداخت خواهد شد.

اطلاعات عمومی:

روش خرید بیت کوین ؛ چطور در ایران بیت کوین بخریم؟

خرید رمزارزها روش‌های مختلفی دارد که همه آن‌ها درست و ایمن نیست. بعضی از افراد رمزارز را از کانال‌های تلگرامی می‌خرند یا فرآیند خرید را در بخش‌های نامعتبر انجام می‌دهند. اما برای معامله بیت کوین و هر ارز دیجیتال دیگری، لازم است افراد اندکی درباره وضعیت داد و ستد رمزارز مورد نظر خود، قیمت، حجم معاملات آن، زمان خرید و … بدانند. سپس از طریق مراجعه به درگاه‌های معتبر داخلی و خارجی و چک کردن اطلاعات ارز دیجیتال مورد نظر خود، عملیات خرید رمزارز را با خیال آسوده و به راحتی انجام دهند.

انتهای پیام

 

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز