رمزارز محبوب نجات پیدا کرد/ قیمت بیت کوین امروز 16 خردادماه 1401

بالاخره بیت کوین توانست به بالای مرز 30 هزار دلاری برسد و جان تازه‌ای به بازار رمزارزها ببخشد. در حال حاضر قیمت بیت کوین با رشد هزار و 398 دلاری نسبت به روز گذشته، در محدوده 31 هزار و 361 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از خبر آنلاین، سرانجام بعد از هفته‌ها خروج پول از بازار رمزارزها، صندوق‌های رمزنگاری شده در یک هفته اخیر 87 میلیون دلار ورودی را به ثبت رساندند. تحلیلگران این موضوع را امیدوارانه خطاب کرده‌اند و درباره بهبود وضعیت بازار رمزارزها دیدگاه مثبتی دارند. به اعتقاد مارکوس سوتیریو، تحلیلگر کارگزار دارایی‌های دیجیتال گلوبال بلاک، جریان ورودی مثبت این هفته با توجه به عملکرد منفی قیمتی طی هفت ماه اخیر، امیدوار کننده به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

رشد قیمت بیت کوین؛ عامل سرزندگی بازار رمزارزها

کوین دسک بعد از رشد قیمتی بیت کوین گزارش داد که، این رمزارز بعد از نه هفته سقوط، حال نشانه‌هایی از سرزندگی را دارد. این وضعیت باعث شده تا برخی از خریداران تحت تاثیر احساسات نزولی و اشباع فروش بازار، مجددا وارد بازار شوند و معاملات خود را از سر بگیرند.

آریاک سفر

البته وضعیت دیگر آلت کوین‌ها و عملکرد نزولی آن‌ها بیانگر این است هنوز معامله گران تمایل چندانی به پذیرش بازار رمزارزها ندارند و باز هم در سایه احتیاط به حرکت خود ادامه می‌دهند.

جمع آوری اطلاعات پایه‌ای درست درباره رمزارزها

مبادله انواع رمزارزها و خرید و فروش بیت کوین و انواع دیگر ارزهای دیجیتال، به بعضی اطلاعات پایه‌ای احتیاج دارد و برای این موضوع باید به وبسایت مطمئنی مراجعه کرد. کاربران اوکی اکسچنج به راحتی امکان بهره گیری از اطلاعات پایه‌ای مورد نیاز برای مبادله انواع رمزارزها را خواهند داشت. این وبسایت تغییرات روزانه قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را برای کاربران به نمایش گذاشته، ضمن اینکه افراد امکان مشاهده نمودار هفتگی هر رمزارزی را خواهند داشت و به راحتی می‌توانند از اطلاعات آن بهره بگیرند.

اطلاعات عمومی:

چرا بیت کوین مورد توجه معامله گران رمزارزها است؟

بیت کوین یکی از قدیمی‌ترین کوین‌های بازار رمزارزها است که به عنوان پادشاه این بازار هم شناخته می‌شود. افرادی که با بیت کوین پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند باید توجه داشته باشند که پرداخت‌های صورت گرفته با این ارز دیجیتال غیرقابل برگشت است. ضمن اینکه این ارز دیجیتال کارمزد پایینی دارد و از همه مهم‌تر تورم زا هم نیست. به نظر همه این موارد باعث تمرکز معامله گران رمزارزها روی بیت کوین شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز