قیمت بیت کوین روز 19 خردادماه 1401/ کف قیمتی رمزارز پایه مشخص شد؟

لست سکند

بیت کوین در 24 ساعت گذشته نوسانات اندکی داشته اما همچنان در محدوده 30 هزار دلاری قرار دارد. هم اکنون نرخ این رمزارز معروف نسبت به روز قبل 66 دلار بیشتر شده و به مرز 30 هزار و 307 دلاری رسیده است. با این حال هنوز در بازار این ارز دیجیتال ترس و تردید موج می‌زند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اغلب اندیکارتورها بیانگر این است که بیت کوین به سمت میانه با انتهای چرخه نزولی حرکت می‌کند. حتی بعضی از کارشناسان حوزه رمزارزها در روزهای گذشته نشانه‌هایی درباره به پایان رسیدن چرخه نزولی بیت کوین مطرح کردند. با وجود نشانه‌های مثبت و اتفاقاتی که در بازار رمزارزها رخ داده، احساسات معامله گران هنوز هم نزولی به نظر می‌رسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

اما هنوز برخی از متخصصان این حوزه معتقدند تا زمانی که یک سقوط قابل توجه دیگری در روند قیمتی بیت کوین رخ ندهد نمی‌توان درباره رسیدن این رمزارز به کف قیمتی اظهار نظر کرد. الکس کوپتسکویچ، تحلیلگر موسسه اف ایکس پرو، معتقد است که بازار نزولی بیت کوین هنوز به پایان نرسیده، هر چند قیمت این رمزارز بخش زیادی از مسیر نزولی خود را طی کرده است. اما این موضوع به معنای صعود مجدد قیمت بیت کوین نیست و برای این موضوع باید صبر کرد.

راز آسمان پایتخت

تجربه معاملات امن انواع رمزارزها با اوکی اکسچنج

مبادله رمزارز گذشته از داشتن اطلاعات کافی و پایه‌ای نیازمند یک درگاه مطمئن نیز هست. کاربران ایرانی برای انجام معاملات رمزارزی باید بیشتر دقت کنند، چون درگاه‌های فعال بین المللی در ایران فعالیت ندارند. اما اوکی اکسچنج دغدغه کاربران ایرانی را برطرف کرده و با سابقه کافی توانسته نظر بسیاری از مشتریان به خود جلب کند.

امکان مبادله بیشتر از 400 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین از طریق این درگاه وجود دارد و تقریبا بالغ بر یک میلیون ایرانی از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنند. افراد برای معامله انواع ارز دیجیتال باید به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

اطلاعات عمومی:

خرید و فروش بیت کوین از چه روش‌های انجام می‌شود؟

کاربرانی که مایل به خرید و فروش انواع رمزارزها به خصوص بیت کوین هستند باید یک صرافی مناسب را انتخاب کرده و فرآیند ثبت نام و دیگر موارد را تکمیل کنند. البته که همه متقاضیان امکان خرید و فروش انواع رمزارزها را در بازار فارکس هم دارند، منتهی برای این کار باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و اقدامات لازم را انجام دهند. لازم است که افراد در معامله انواع ارز دیجیتال از طریق کانال‌های تلگرامی یا کارگزاری‌ها نهایت دقت را به کار ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز